Tuli-käärme

diana

Voisitteko kertoa millainen on tuli-käärme mies

2

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiaa tunteva

Käärme on syntynyt viisauden merkin alla. Kiinalaiset uskovat, että jos perheessä on yksikin käärme niin heidän lapsensa solmivat hyviä avioliittoja ja riisi kukoistaa pelloilla.

Käärme on myös hyvin omistushaluinen. Saatuaan kerran hyvinkin intohimoisen otteen käärme kietoutuu ja puristaa kohdettaan kuin kuristajakäärme.

Käärme on myös kova flirttailemaan joten sitten kun käärme päättää asettua aloilleen ja jos kumppani on vähänkään mustasukkaista laatua niin kannattaa hävittää pienet ne puhelinnumeroja sisältävät mustakantiset kirjat, kokonaisuudessaan.

Käärmeessä yhdistyy hyvin usein aistillisuus. Käärme on myös hyvin kiinnostunut yliluonnollisista ilmiöistä ja henkimaailmasta. Käärmeellä on uskomaton kyky omaksua uskonnollisia ajatustapoja sekä ymmärtää filosofiaa. Eikä kukaan toinen ole yhtä etevä meditoinnissa ja mietiskelyssä kuin käärme.

Käärmeen elämänvaihetta leimaa yksinäinen lapsuus. Kärmelapset kun käsitetään usein väärin. Keskimmäinen elämänvaihe onkin sitten myrskyisä. Käärme todennäköisesti menettää äkkiä jonkun sille rakkaan ihmisen ja kokee muitakin takaiskuja. Viimeisessä vaiheessa Käärme istuu kuitenkin aarteidensa ympäröimänä (rahankäytön suhteen käärme on vähän saita).

Kiinalaisilla on uskomuksena, että kesällä syntynyt käärme löytää rikkauden ja onnen mutta talvimyrskyllä syntyneen käärmeen joutuvat elämään koko elämänsä vaarassa.

• ehkä on jotain perää??

olen astrologiassa tosiaan ulkona mutta sen verran olen ottanut selville, että olen tuli-käärme. Kuvaus kyllä osuu melkoisen hyvin minuun. Olisinko nyt siinä keskivaiheessa (nainen 30)? Sen avioliiton solmimisen suhteen olen epäilevä, mutta ehkä se on edessä... Olen kesällä syntynyt, joten rikkauksia odotellessa... :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe