Kirjastovirkailijoita lellitään

vastuulliset esiin

Pääkirjasto

Avoinna:
ma-to klo 11-20
pe klo 10-16
la klo 10-15
arkipyhien aattoina klo 10-16

Naurettavaa. Perjantai-illat suljettu?! Sunnuntaisin pitäisi olla auki, kun ihmiset ovat vapaalla!

Kuka on syyllinen tällaisiin aikatauluihin?

6

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkiilmasiksimulle

Perjantai-iltaisin ja sunnuntaisin voi lukea kotona kirjoja, jotka on käynyt viikolla lainaamassa.

Sunnuntaisin 100 % -korotettu palkka, tulisi kateellisia, kun taas virkailijoita lellitään.

• Peheelle aikaa

Ja kuka hoitaisi virkailijoitten lapset? Lisää päiväkodin tätejä töihin sunnuntaisin.Lisää terveydenhoitoalan ihmisiä töihin, jotta työterveyshoito sujuisi pyhänäkin. Lisää perheitä, joissa lapset eivät saa olla vanhempien kanssa. Lisää rikkonaisuutta perheisiin ja eroavia perheitä, yksinäisiä ihmisiä.

Yksi päivä viikossa olisi hyvä pyhittää perheelle ja läsnäololle; ulkoilua, ruuanlaittoa, läksyjen tekoa. Ei yhteiskunta aina voi taata huvituksia 24 H/ 7 päivää viikossa, kuinka kalliiksi se tulisi!

• vastuulliset esiin

Ei ravintola- ja kaupan alan työntekijöitäkään lellitä sunnuntai- ja iltavapailla.

• persheen kannsa

Kaikki nummelan kirjaston muijat on vanhoja ämmiä - ei niilä mitään pieniä lapsia enää ole.

• Tätähän me halutaan

Kannatetaan! Minäkin haluan käydä virastoissa sunnuntaisin, kun minulla on aikaa. Koko jako pyhään ja arkeen on turha.Lisää tunteja viikkoon. Kaupoille pitemmät aukioloajat, myös erikoisliikkeisiin ja kampaamot auki.

• tämän tajusin

Kirjastonhoitajan työ on yksi maailman helpoimmista duuneista kun katsotaan työn vaativuuden suhdetta maksettuun palkkaan. Unelmaduuni monelle lonnijalle? Itsekin olin kiinnostunut aikoinaan mutta sitten tajusin että voi olla työttömänäkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe