Parran kasvu.

kyllaa11

Hei, olen 17v miehen alku minulla ei kasva kunnolla parta haienia vain tummia haivenia onko mitään nopeuttavaa tekijää kasvuun? sori sekava teksti lauantain meno pää.

4

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • partaveikko1

Oon itse 19v parta kasvaa hurjaan tahtiin. Kannattaa ajella haivenet pois ja jos haluaa ny niin kasvattaa tietynlaista muotoa tai pulisongei pidä naamassa niin kyllä kuukauden aikana tummuu. itsllä oli sama homma , mutta kokeilin partaa kasvattaa kuukauden niin näytti tosi tummalta ja näkyi jopa kauas olin silloin 14v vastaantulevat katsoi aina hämmästyneenä kun 14v ja parta rehotti. syö paljon protenia ja älä tupakoi aja oikealla tavalla niin haituvat vahvistuu. itellä on pitkät pulisongit ja leuassa pieni parta

• turpajouhet

Perintötekijöistä karvoitus johtuu. Parta kasvaa sellaiseksi kuin kasvaa. Aja haivenesi pois niin ne paksuuntuvat. Sen, miten laajalle karvoitus kasvoissasi leviää, näet muutaman vuoden sisällä.

• 15v naama

Oon 15v ja mua taas hävettää kun on jo ns oikeaa partaa ja vaikka ajelen niin tosi paksu sänki tulee apua miten saan pois

• haivenet

Joo geeneistä riippuu. Esim. yhdellä kaverilla parta alko kuulemma kasvamaan 13-vuotiaana. Ite 19 eikä vieläkään partaa, ainoastaan jotain haivenia. Isälläni alko parta kasvaa vasta 30-vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe