Mulla on siis kohta vuoden ollut canon eos 1000d, ja nyt mun kaverin kaveri on löytänyt siitä videonkuvaus asetuksen. Jos näin on, mistä sen asetuksen löytää..?
APUA, videokuvaus
5
102
Vastaukset
- Vidiootti Ville
Ei siinä ole mitään videointimahdollisuutta, 1100 D:ssä on mutta sekin vain HD (ei full).
- vaihda pokkariin
APUA, osaanks mä lukee siis vast ekaa vuotta. Eiks joku vois lukee mulle manuaalii iltasin. Mun kaaverit ei suostu, siis hei.
Vastoin väittämää, kamerasta löytyy live view. Toisin sanoen kolmen tuuman takanäyttö josta katselemalla ja kameraa liikuttelemalla tuntuu kuin videokuvaa ottaisi. Semminkin kun viive on kuudenkymmenen mikrosekunnin luokkaa. Lisäksi Kamerassa on sarjakuvausmahdollisuus jota käyttämällä kuvia purskahtelloo siihen malliin jotta kun niitä katselee takanäytöltä vaikutelma on lähellä hidasta videokuvaa.
- Vidiootti Ville
Se videokuva on pelkkä tunne mutta ei se 1000 D pysty ottamaan " videon kuvaa" eikä videokuvaa . Elävä etsinkuva (live view) on ihan eri juttu.
- pikosekuntti
" Semminkin kun viive on kuudenkymmenen mikrosekunnin luokkaa."
Aika nopee värkki:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758