Moikkamoi!!
Onkos tuo haida sellainen merkki, että kyseinen cpl suodin kannattaisi ostaa vai pitääkö kalliimpi hoya ? Eli linkki: http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=4383
Olisi nikon d3100 ja 18-55 vr se kitti plus se pitempi kittilinssi.
Haida CPL ?
4
244
Vastaukset
- pölöpola
Enpä tunne tuota merkkiä, mutta yleisesti ottaen polaa hankkiessa ei kannata pihistellä laadussa/hinnassa.
osta kalliimpi hoya. minulla kokemus siitä ja halvasta, hoya voittaa kirkkaasti.
tosin käytän harvoin koska yleensä pyrin siihen, että kuva näyttääsiltä mitä olen nähnyt. eli luomua :)- eskilom penttilöä
"tosin käytän harvoin koska yleensä pyrin siihen, että kuva näyttääsiltä mitä olen nähnyt. eli luomua :) "
eli et katso etsimeen kuvatessasi? - eliitkumppani-kirurg
eskilom penttilöä kirjoitti:
"tosin käytän harvoin koska yleensä pyrin siihen, että kuva näyttääsiltä mitä olen nähnyt. eli luomua :) "
eli et katso etsimeen kuvatessasi?"eli et katso etsimeen kuvatessasi?"
ei kirurgien tarvitse katsella etsimiin eikä mihinkään muihinkaan suunkiin, kunhan on hankittu ns. muodollisesti pätevät hoitsut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010