Moikkamoi!!
Onkos tuo haida sellainen merkki, että kyseinen cpl suodin kannattaisi ostaa vai pitääkö kalliimpi hoya ? Eli linkki: http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=4383
Olisi nikon d3100 ja 18-55 vr se kitti plus se pitempi kittilinssi.
Haida CPL ?
4
217
Vastaukset
- pölöpola
Enpä tunne tuota merkkiä, mutta yleisesti ottaen polaa hankkiessa ei kannata pihistellä laadussa/hinnassa.
osta kalliimpi hoya. minulla kokemus siitä ja halvasta, hoya voittaa kirkkaasti.
tosin käytän harvoin koska yleensä pyrin siihen, että kuva näyttääsiltä mitä olen nähnyt. eli luomua :)- eskilom penttilöä
"tosin käytän harvoin koska yleensä pyrin siihen, että kuva näyttääsiltä mitä olen nähnyt. eli luomua :) "
eli et katso etsimeen kuvatessasi? - eliitkumppani-kirurg
eskilom penttilöä kirjoitti:
"tosin käytän harvoin koska yleensä pyrin siihen, että kuva näyttääsiltä mitä olen nähnyt. eli luomua :) "
eli et katso etsimeen kuvatessasi?"eli et katso etsimeen kuvatessasi?"
ei kirurgien tarvitse katsella etsimiin eikä mihinkään muihinkaan suunkiin, kunhan on hankittu ns. muodollisesti pätevät hoitsut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758