Kuninkaallista työn aherrusta Ruotsissa...

minimipalkkako

13

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ImuriTar

Saako rva Kuningatar likaisen työn lisää myös?!

• tavistäti

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Miksi kuningatar siitä närkästyy. Juuri näin hän on menetellyt pyrkien lakaisemaan maton alle isänsä natsiasiat ja kertonut natsijutuista vasta painostuksen alla jokunen vuosi sitten.

• samavaan

Lisäyksenä Kallen huorareissut ja mafiosoyhteydethän tiedetään ihan yleisesti.

• tasapuolistako

Miksi Silvia laitetaan tilille isänsä asioista? Kuva on todellakin törkeä! mietippä omalle kohdallesi!

• ---------
        tasapuolistako kirjoitti:

Miksi Silvia laitetaan tilille isänsä asioista? Kuva on todellakin törkeä! mietippä omalle kohdallesi!

Eikä Silvia itse ole koskaan ollut natsi. Jos Silvian isä on ollut natsi, se ei missään nimessä tee Silviasta natsia. Sitä paitsi Silvia on itse sanonut, ettei tiennyt isänsä olevan natsi kuin vasta jokin aika sitten. Media on julma ja haluaa vain loukata Silviaa. Ja vaikka Silvia olisikin tiennyt aina isänsä olevan natsi, kuinka moni siitä julkisesti edes puhuisi? En minä ainakaan pitkin kyliä huutelisi, että isäni olisi ollut natsi!

• mitässitten?

tottakai se käy vieraissa!niinhän tekee miehet muutkin.

• varmasti ahdistavaa!

Onneksi kukaan ei ole vastuussa vanhempien teoista. Kaikki asiat ei ole julkisia!Onneksi!

• eipeittelyä

Niimpä, mutta Ruotsin kuningatar on aivan eri asia kuin tehtaansussu, jonka isä voi olla vaikka mahtavin natsi!
        Lisäksi kuningattaren tulee rehellisesti kertoa myös kansalle pääelättäjilleen taustansa, mutta eipä ollut eukolla munaa siihen.

• juu u

Eis silvia puhunut telkussa et oli mennyt vuosia kun asioita tutkittiin ja selvitettiin? hieno ja hyvä ihminen silvia on

• estevictuuria

Moni kakku päältä kaunis!Silviakin pelkkää kauneuskirugin suorittamaa naaman kiristystä, silikonia ja ylimeikkausta. Siinä todella kaunis ihminen!

• älä marise

vanhetessaan moni julkkis menee kohotteleen . ei se rumenna ihmisen sisäistä kauneutta

• Jjkjbvkk

Kalle Kustaan äidin isä, eli hänen isoisänsä oli Carl Eduard Sachsen-Coburg-Gothan prinssi ja kuningatar Victorian pojan poika. Niin hän oli todellinen luuseri ja mm natsipuolueen jäsen ja natsisaksan punaisenristin PJ, joka osallistui mm kehitysvammaisten teloituksiin. Natsi verta virtaa ruotsin kuninkaallisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe