Etsiskelen nyt itselleni ensi vuodeksi vanhojentanssipukua. Suurin ongelma on siinä, etten tiedä minkä värinen tai mallinen puku mulle sopisi. Mulla on tummanruskeat lyhyet hiukset, oon about 170 cm pitkä ja hoikanpuoleinen. Jos silmienvärillä on jotain väliä, niin ne on sinivihreät..
Ois kiva jos joku osaisi antaa vinkkejä. =)
Väriprobleema
Puvunmetsästäjä
3
141
Vastaukset
- ehdotus..
Mee varianalyysiin ni silla se selviaa. :)
- tsikuu
Itselläni oli myöskin tummat hiukset, sinivihreät silmät ja itselläni oli mintun vihreä/sinertävän vihreä mekko. Sopi mun mielestä tosi hyvin :)
- VOI EI!
Mene vaatekauppaan ja kysy myyjältä.
Peilistäkin näkee mikä sopii mikä ei!
Yleensä mieliväri sopii, luota siis itseesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144