Poikkeen satunnaisesti jossain p-paikoilla tai levareilla runkkaamassa niin että paikalle sattunut ohikulkija niin halutessaa näkee mitä autossa touhuan.
Olen kääntänyt oik.puolisen aurinkolipan alas merkiksi siitä että saa tulla katsomaan.
Auto runkut
7
1118
Vastaukset
- märkänä
mmm. olisipa mukava sattua paikalle. ;)
- -kovana-
Missä suunnalla liikut?
- Ukkoa
Olin saunassa ja ukko rupes hieroo itseensä. Ei voinut kuntoisiaan katsella ja runkatamme kunnolla. Kun ei ollut heti niin halukas kokeilemaan en ollut ajatellut anaaaliseksiä miehen kanssa. Kun nai niin tulin uusiin aatoksiin kaikkea kokeillessa. Sen kaveritkin "haluis" nuorta ja joskus saunottu.
- Kiitoauto.
Kesäisin käyn usein levähdysalueilla runkkaamassa, pari levähdysaluetta on hyvin suosittuja runkkareiden kesken. Olen saanut kosketella ja runkata toisen miehen kiimaista sekä tosi kovaa kullia, sekä antanut omani toisen käsittelyyn. Odotan taas innolla, lumien sulamista ja ilmojen lämpiämistä.
oli kiva tietää missäpäin?
- riisipurkki
Itse oon joskus pysähtynyt ohi ajaessa Paimio-Salo välisellä levarilla tyydyttävin seurauksin.
- Pientä/isoa
On pienessäkin haluttavaa kun isompi vie isoon autoon ja isokin on kiduttavan iso...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144