huom.toivon että mdr ei poista tätä
siis minua kiinostaa aika paljon että tiedätteköhän te lestadiolais vanhemmat mitä lapsenne tekevät koulussa ja vapaajalla muiden seurassa?
koulussa:pahimmillaan voivat kiusata,riippuu tyypeistä
vapa aika:töhrivät paikkoja,hajottavat niitä,pahoin pitelevät,kiusaavat pikku skidejä
miksi annatte tehdä heidän noin?
kiusaaminen
5
842
Vastaukset
- häpeä jos osaat
Lestadiolaisia lapsia kiusataan joo, oikias olet!
- ville.
Minä olen Es/Lesta enkä ole kuullut koulukisaamisesta kovin paljon .
- mind ness
ville. kirjoitti:
Minä olen Es/Lesta enkä ole kuullut koulukisaamisesta kovin paljon .
No ihan varmasti kiusaavat, ovat tottuneet siihen, että seurakunnassa kiusataan vanhempia. Pistävät vahingon kiertämään, lapsiparat. Kuuluminen ahdasmieliseen yhteisöön, joka näennäisesti rakastaa, niinkuin vanhemmatkin, saa lapsen mielen ristiriitaan, ja oireet ovat monenmoiset.
- teu.
Tämä kiusaaminen (kuolu) Se jartkuu niin kauan kuin sen annetan jatkua ,
olen kuullut että maahanmuuttajatkin on saanee rauhaa , miksei kotimainen
sitä en ymmärrä että kaikkien asioiden pitäisi kulkea jonkin aikuisen kautta
suomessa on Niin valtavamäärä suhtkoht hyväkuntoisia eläkeläisiä , että
ei siinä menisi kuin 1.2 vuoteen ja homma olisi Orningissa .. - Anonyymi
Eeva tietää
https://youtu.be/bVAliaQ0M98
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174