Nu tycks det finnas hästkött i alla världens färdigmat.Det måste ju finnas enorma mänger med hästar som föds upp enbart för att bli till mat ?
Varifrån kommer allt det här hästköttet ?
10
167
Vastaukset
- gamla svarten....
Jag förstår inte den här uppståndelsen,hästkött är gott.Förstås borde man ärligt berätta att det finns hästkött i någon produkt.
- besvikenjag
Det fuskas överallt. Jag blev erbjuden kalkonlår billigt. När jag fick hem det märkte jag att det var struts. Man ser det med blotta ögat, men här en bild för ovana.
http://aijaa.com/WF9Ie6- skatan2
Med fågelkött är det bäst att vara försiktig.
- 7772
Prexis, du vet aldrig hur gammalt och tortt det är. Kan se bra ut påifrån, men bleddra inåt.....
- 88 9988
Jo,kalkoner ska man akta sig för.
- tjyte
Ser välhängd ut....
- postaanonymt
Kan du lägga in en beställning för mej nästa gång?
- Koniliha
LIDL har inte haft köttpiroger till salu på flera veckor. När man spörjer säger dom att produkten finns inte på beställningslistan. Undrar hur mycket hästkött man ätit??
- eller hur ?
Inte är det väl så farligt,du lever och mår bra ?
- Koniliha.
Mår mycket bra och jag gillar hästkött, men att bli pissad i ögat gillar jag inte!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814