Olen ottanut muutaman kerran UV-lakkauksen kynsiini samalla kuin olen käynyt kasvohoidossa ja se ei näytä kovinkaan haastavalta tehdä? Onko kokemuksia hyvistä tuotteista? Tuotteita näyttää saavan useammastakin verkkokaupasta.
UV-lakka?
4
435
Vastaukset
- elluliina1
Olen tilannut pari kertaa Sinan kestolakkoja Spashop-verkkokaupasta. Hyvin on pysyneet ja tekeminen ei ole tosiaan juuri kynsien lakkaamista kummoisempi juttu!
Toimituskin oli nopeaa = ) - maikki66
Kiitos vastauksesta! Kävin katsomassa ja ohjeidenkin mukaan näyttäisi olevan helppo tehdä itse. Eikä näyttäisi olevan hirveän iso investointikaan ja värejäkin on vaikka kuinka. :)
- geelilaggaus
Minä ostin samantasoisen halpispaketin eli Rion UV-geeli lakkaussetin (tosi-prothan tietysti sanovat, että nämä Sinat ja Riot on ihan kuraa ;) ) ja nyt viikon hurjalla kokemuksella olen ollut tyytyväinen, ero tavallisen lakan kestävyyteen on ihan huima.
Tässä Rion setissä hyvää on se, että siinä voi käyttää jo olemassaolevia omia värilakkoja siellä geelilakan alla, joten vanha lakka-arsenaali ihanine lempilakkoineen ei mene hukkaan.
Kynnet oli helppo tehdä ja vaikka uv-valolaite on pieni, yhden lampun "hökötys", niin hyvin sillä onnistui ekakertalainenkin tekemään kestävän lakkauksen, vaikka aikaa toki menee enemmän kuin noilla suurempitehoisilla uuneilla. Tuo on näppärän kokoinen lomallekin mukaan otettavaksi ja toimii myös paristoilla.
- gelux
Tykästyin kovasti JT-Cosmetics verkkokaupan Gelux geelilakkoihin. Hinta laatusuhde mielestäni tosi hyvä. Hermot säästyvät kun ei osta halpiksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461