Mistä mahtaa johtua, kun asun yksiössä jossa on parkettilattia joka on laitettu vanhan muovimaton päälle. Se muovimatto on sieltä kohtia mistä sen näkee muuttunut kellertäväksi. Minulla on ollut oireita ns. huonosta sisäilmasta. Kämpän ilmanvaihto on mielestäni heikko ja tänne muutettuani viime kesänä haistoin oudon hajun johon olen nyt ehkä tottunut.
Lueskelin netistä tästä 2-etyyliheksanoli jota voi vapautua muovimatoista jos saavat kosteutta. Voisiko maton kellastuminen viitata kosteusvaurioon ja 2-etyyliheksanoliin sisäilmassa tai jopa homevaurioihin?
Olen oireillut koko ajan esim. lievällä nenä, limakalvo, nenäverenvuoto, silmäoireet, kutina, Nokksopaukamat yms.
Betonikerrostalo kellarikerros ns. maataso ja muovimatto.
???
1
183
Vastaukset
- jaksellaan
On mahdollista että parketin alle on päässyt vettä/kosteutta.
Sama homma vaivaa laminaatteja, esim kun lasi/koiran vesikuppi kaatuu,pestään ihan liian märällä yms. ne nesteet menee sinne alle ja muhii siellä.
Järkevintä olisi ensin tilata jokin taho,joka pystyy zekkaamaan kosteuden ja homeen yms. ennenkuin alkaa repimään mitään.
Kannattaa nuo kortit oikeasti käydä läpi, sillä terveys on se mikä meidät pitää täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266