Mitä naiset luulee löytävänsä?!?!?!

27 v

Pakko saaha avautua johonkin,joten;

Siis mitä naiset ikähaarukassa 22-32v etsivät
...Oikeastikko,lihaksikasta,komeaa,varakasta hymypoikaakko??!?!

Omat speksit;
Luonne;peruspositiivinen,avoin,puhelias,aidosti huumorintajuinen,rento.Osaan *puhua tunteista,haluan ymmärtää toista sen ongelmissa ja auttaa.Omaan hyvät käytöstavat,kunnioitan naista parisuhteessa kumpanina (ja tietysti muutenkin.)En kinaile turhasta,koska se on turhaa.
*Olen hyvätuloinen n.40ke/v,löytyy uudehko kiva saksalainenauto tallista ja uudehko rivarikaksio.En ryyppäile,en rällää, vaan haluan viettää mielummin leffaa.
Haluan joskus perheen,koirineen lapsineen,kaikkineen.
*Olen yhden naisen mies,pettäminen on halveksittavaa.Etsin todellista rakkautta enkä "kulissisuhdetta".
*179cm/115kg,pärstä ihan normitasoa,useasti näkee ainakin pientä hymyn karetta.Tummat lyhkäset hiukset ja ruskean-vihreät silmät.

Siis mitä vielä te haluatte.Luulisi jokaisen naisen etsivän täläistä yksilöä,mutta,ei näköjään!!prkl...

42

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä

Ei ne ainakaan läskiä miestä etsi. Mut jos on rahaa niin ei haitaa jos on läski.

• 27 v

No niiin,kysymys ei olut ATM-vätyksille....

• ------
        27 v kirjoitti:

Jos olisit nainen, niin tänne olisi jo kymmenkunta miestä tullut huutamaan, että olet siiderivalas ja mitä oikein itsestäsi kuvittelet tms.

En vastaa omasta puolestani, mutta varmaan monille naisille olet vähän liian lihava tai liian bodari riippuen tulevatko nuo hurjat lukemat läskistä vai lihaksista.

Niin pinnallista tää touhu on.... :(

• aitous puuttuu
        27 v kirjoitti:

" No niiin,kysymys ei olut ATM-vätyksille.... "

Naiset EIVÄT OLE tyhmiä ! Blagioit vain muita.

• Naisten markkinat

22-32 v. naiset nyt vaan menevät kuumille kiville, ja kun ne parhaat "kiltit naapurintytöt" menee heti kättelyssä jää jäljelle ne nirppanokat joille kelpaa vain se paras neljännes miehistä.

Sitten myöhemmin, 40 vuotiaina voit ihan hyvin saada jonkun heistä unelmanaisista, joten odota vain... hyvää kannattaa odottaa! :)

PS. Lukujen luetteleminen (ja automerkin) ei ole kauhean seksikästä, tai tunteelllista. Jätit myös mainitsematta että ovatko kasvonpiirteesi komeat & vartalosi urheilullinen?

• deittaajamies

"Sitten myöhemmin, 40 vuotiaina voit ihan hyvin saada jonkun heistä unelmanaisista..."

oletko idiootti ?

Jos nainen, joka nuorena, vapaana ja lapsettoman on ollutkin unelmanainen miesnäkökulmasta, niin on 40v eronneena yh -äitinä tarjolla, niin kuka sellaista haluaa?

Mieluummin ottaisin sen luokan rumimman tytön, joka ehkä rumuutensa takia ei ole ennen minua löytänyt ketään, ja jolla niinollen ei ole lapsia riesanaan.

Oma periaatteeni naisten suhteen on: ulkonäön puolesta kuka tahansa kelpaisi, mutta seuraavat 4 ryhmää naisista ovat sellaisia, että niihin kuuluvaa en tule ikinä ottamaan, sinkkunakin on parempi kuin naisen kanssa, joka kuuluu johonkin seuraavasta 4 ryhmästä:

1. yh-äidit

2. tupakoitsijat

3. luonnevikaiset

4. Vanhus, jonka peräsuolen sulkijalihas on pettänyt, eikä enää toimi asianmukaisesti - ja haju sen mukainen !

Eli kunhan nainen ei kuulu mihinkään em. 4 ryhmästä, niin minulle kelpaa, ikään ja ulkonäköön katsomatta.

Alunperin meinasin listata vain 3 ryhmää, mutta sitten muistin katastrofiin päättyneet treffit jonkun n. 7 -kymppisen naisen kanssa, joka haisi ulosteen ja voimakkaan hajuveden sekoitukselle. Ilmeisesti sulkijalihas pettänyt, ja yrittänyt sitten peitellä skeidanhajua uimalla voimakkaassa hajuvedessä ennen treffejä.

• 3+9

Jos nuo asiat on ne mitä sulla on profiilissa, niin muutama asia pisti silmään, minkä takia en kiinnostuisi. Ensinnäkin jo pelkästään tuo paino kertoo sen, ettet viehätä mua ulkoisesti. Toiseksi omilla tuloilla/autolla/asunnolla kehuskelu on suuri turn off. Lisäksi se, ettet kerro elämästäsi juuri mitään, joten mahdotonta sanoa, onko mitään yhteistä.

• herra Hidalgo

Aloittajalle vinkiksi, että kannattaa panostaa tuohon kirjoitusasuun.

Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.

• 00000tähti

Pläskit on leppoosia. Herra hidalgoa kukaan tuskin haluaisi, sellaanen on narsutyyppi.

• Kalle Mähönen

Narsutyyppi kun asiallisesti neuvoo muita. Haloo, onko valoo, nollatähti....

• nyrkki-ismo

Jos et ole punttihirmu niin olet todenäköissti liian lihava suurimmalle osalle naisista.

• 27 v

nääimpä nääin...ensinnäkin en laittanut kehuskelu mielessä raha/omaisuus juttuja vaan viitteenä että en renttu,vaan tienaan leipäni pöytään.
      Toisekseen,en havittellekkaan mitään missityyppistä bimboa viereeni vaan ihan normineitoa jolla saa myös olla ylikiloja.
      Mutta,kyllähän se on oikeastaan jo muutenkin todettu että nettideitti on tarkoitettu pääasiallisesti normaalin,hoikan tai sporttisen kropan omaaville.Niin hemmettin pinnallista tämä touhu on.Ja löytääkö sillä kriteerillä oikeasti loppu elämän kestävän rakkauden,tuskinpa.

• entinen läski

Olet siis sohvaperuna ja etsit naista joka on läski sohvaperuna joka ei haluakkaan parantaa omaa terveyttä, kuntoa ja hyvinvointia. Siinäpä sitten lihotte yhdessä ja kuolette läskeinä. Naiset ei vastaa edes normi painoisille. Baarista löytää nopeemmin naisen kuin jostain treffi palstalta. Ainakin minä löysin

• 27 v
        entinen läski kirjoitti:

Olet siis sohvaperuna ja etsit naista joka on läski sohvaperuna joka ei haluakkaan parantaa omaa terveyttä, kuntoa ja hyvinvointia. Siinäpä sitten lihotte yhdessä ja kuolette läskeinä. Naiset ei vastaa edes normi painoisille. Baarista löytää nopeemmin naisen kuin jostain treffi palstalta. Ainakin minä löysin

nääimpä,sitähän minä odotankin että kuolen läskeihin ;DD
        Mutta,voinpa kertoa että olen tiputtanut jo 26kg ja 19kg vielä tarkoitus,oikeasti.
        Etttä,nääin.Enkä sano että olen sittenkään mikään normipainoinen,mutta minun elämässäni on muutakin kuin peiliin tuijottaminen miettien olenko tarpeeksi timmi että joku voisi kiinostua.Kyllä se kiinnostuminen pitää tapahtua persoonaa kohtaan,pääasiallisesti.Tietysti on ulkoisia seikkoja jotka vaikuttavat mutta,se ei saa mennä liiallisuuksiin.

Vielä tuosta läskikulttuurista;Se on jännä mitenkä läskejä ihmisiä pidetään oikeasti huonompina ja laiskempina kuin normipainoisia.Sen sijaan vaikka vetäisit kaikki viikonloput viinaa tai poltat niin se on melkeinmpä suositeltavaa.
        Taii,ei sitä kuitenkaan paheksuta.

• entinen läski
        27 v kirjoitti:

nääimpä,sitähän minä odotankin että kuolen läskeihin ;DD
        Mutta,voinpa kertoa että olen tiputtanut jo 26kg ja 19kg vielä tarkoitus,oikeasti.
        Etttä,nääin.Enkä sano että olen sittenkään mikään normipainoinen,mutta minun elämässäni on muutakin kuin peiliin tuijottaminen miettien olenko tarpeeksi timmi että joku voisi kiinostua.Kyllä se kiinnostuminen pitää tapahtua persoonaa kohtaan,pääasiallisesti.Tietysti on ulkoisia seikkoja jotka vaikuttavat mutta,se ei saa mennä liiallisuuksiin.

Vielä tuosta läskikulttuurista;Se on jännä mitenkä läskejä ihmisiä pidetään oikeasti huonompina ja laiskempina kuin normipainoisia.Sen sijaan vaikka vetäisit kaikki viikonloput viinaa tai poltat niin se on melkeinmpä suositeltavaa.
        Taii,ei sitä kuitenkaan paheksuta.

Juoppo saa ainan naisia ja sellanen joka juo harvoin niin sitä katsotaan pitkään et mikä tuokin on olevinaan. Mut hyvä että kuntoilet ja laihdutat. Huomaat että et saa naisia vaikka olet hyvässä kunnossa kuten minä huomasin. Itse laihdutin 20 kg ja läskinä mulla oli tyttöystävä mut nyt ei ole koska en juo enkä ryyppää joka viikonloppu. On siis aivan sama mitä teet niin naiset ei kiinnostu.

• 6+2
        entinen läski kirjoitti:

Juoppo saa ainan naisia ja sellanen joka juo harvoin niin sitä katsotaan pitkään et mikä tuokin on olevinaan. Mut hyvä että kuntoilet ja laihdutat. Huomaat että et saa naisia vaikka olet hyvässä kunnossa kuten minä huomasin. Itse laihdutin 20 kg ja läskinä mulla oli tyttöystävä mut nyt ei ole koska en juo enkä ryyppää joka viikonloppu. On siis aivan sama mitä teet niin naiset ei kiinnostu.

monille miehille tuntuu olevan helpompi syyttää naisia nirsoudesta kuin myöntää, että itsessä saattaisi olla jotain vikaa. jollekin saattaa tulla yllärinä, mutta se hyväkuntoisuus ei riitä syyksi alkaa suhteeseen, jos ei esim. luonne nappaa yhtään.

• mnmnmnmnnmnm

Luuletko että meissä normaalipainoisissa ei ole ihan yhtälailla mukavia ja hyvin toimeentulevia? Samalla tavalla me ollaan siellä sinun kanssasi taistelemassa niistä mukavista naapurintytöistä.

• lifemocker

115kg on kyllä aikalailla yli "normaalipainon"

• tekstin tulkitsija
        lifemocker kirjoitti:

115kg on kyllä aikalailla yli "normaalipainon"

mnmnmnmnnmnm:n pointti olikin, että normaalipainoisia on tarjolla 115-kiloisten lisäksi, samoilla markkinoilla.

• Lotta-Maarit79

Minä haen ainakin ulkomaalaista miestä,tosin niitä ei täällä paljoa ole.Ei Suomen miehistä ole mihinkään,kokemusta on niistä on ihan liikaakin.Italialaiset ja espanjalaiset ovat ihania,herrasmiehiä ja komeita.

• mene jo

Muuta sitten sinne espanjaan. Mitä sä täällä valitat.

• Lotta-Maarit79
        mene jo kirjoitti:

Muuta sitten sinne espanjaan. Mitä sä täällä valitat.

tai turkkilaisetkin käy.nam.

• lifemocker

jos sulla on paska miesmaku niin eihän se nyt suomalaisten miesten vika ole...

• oot löytäny vaa vääriä naisia.

• 6+4

En tajua tätä hössötystä siitä, että naiset on liian pinnallisia kun ei merkittävästi ylipainoinen mies kelpaa. Mun mielestä on täysin tekopyhää väittää, ettei sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä parisuhteessa. (Ja ennen kuin joku tulee valittamaan, niin en ole sanonut että se ulkonäkö olisi ainut asia, jolla on merkitystä.)

Jos toisen ulkonäkö ei yhtään viehätä (kuten esim minua ei viehätä läski), niin turha toivoa, että mitään seksielämää olisi. En minä siihen ainakaan pysty, jos toisen ulkonäkö kuvottaa. Ja kyllä, mielestäni seksi on tärkeä osa parisuhdetta, muuten voidaan puhua ystävyydestä, ja silloin ulkonäöllä ei tosiaan ole mitään väliä.

• naikkonennn

tuosta painosta pitäisi laihduttaa noin 35 kiloa, että olisi juuri ja juuri normaalipainon puolella. veikkaisin, että siinä suurin syy.

• Toads

"Siis mitä naiset ikähaarukassa 22-32v etsivät
      ...Oikeastikko,lihaksikasta,komeaa,varakasta hymypoikaakko??!?!”

Naiset hakee miestä, jonka persoona natsaa hänen omaansa. Kun luonteeltaan oikeanlainen löytyy, normaalivartaloinen perus-pertsa muuttuukin yhtäkkiä maailman komeimmaksi ja haluttavimmaksi.

"Omat speksit;
      Luonne;peruspositiivinen,avoin,puhelias,aidosti huumorintajuinen,rento.Osaan *puhua tunteista,haluan ymmärtää toista sen ongelmissa ja auttaa.Omaan hyvät käytöstavat,kunnioitan naista parisuhteessa kumpanina (ja tietysti muutenkin.)En kinaile turhasta,koska se on turhaa.”

Kuulostat kuvauksesi mukaan melko tylsältä.

• 27 v

jaaa-jaaah,vai tylsältä;D
        No,onko sitten vastakohta parempi;
        vaikea,oikutteleva,sulkeutunut ja huumorintajuton mies joka ei osaa käsitellä tunteita,ei omiaan eikä toisen.Ei omaa käytöstapoja vaan pitää naisia lutkina ja on sitten "haastava,tulinen,pippurinen" (kuten naiset nykyään tykkäävät olla,btw).

Tietysti,saahan tuollaisesta luonteesta itselleen haasteen parisuhteeseen,eikä varmasti ole tylsä ;)

• Suominainen

NO rikasta miestä KAIKKI naiset etsii! Höh...

• chill......

Ei kannata äkäpäissään kirjotella tänne tämmöisiä, saat tyhmään kysymykseen tyhmiä vastauksia... Kun kerran ihmettelet miten "jokainen" nainen ei etsi kaltaistasi, niin saat varmasti kuulla painostasi sekä viittauksistasi varallisuuteesi.

Mutta tosissaan, eiköhän jokainen etsi sitä itselle sopivinta. Ulkonäöllä on tietysti myös väliä, mutta luonne on tärkein. Minusta kuulostat oikein mukavalta tyypiltä oman kuvauksesi perusteella, et suinkaan tylsältä, toivottavia ominaisuuksiahan sulla on! Kuten huomaat...Eri naiset arvostaa eri piirteitä, jonka takia sitä omantyyppistä ihmistä etsitäänkin. Sitähän me kaikki toivotaan löytävämme :)

Harva oikeasti välittää kumppanin varakkuudesta, ja jos välittää niin sitten ei kyllä ole ihan aidot tunteet sitä "rakasta" kohtaan :D Gold diggereitä löytyy tietysti aina, mutta siksipä rahoistaan ei kannata huudella, joskaan ei kannata esittää persaukistakaan. Omillaan toimeen tuleva on sellainen mitä useimmat kaipaa.

Ja tietenkin naiset haluaa komean ja kaikinpuolin hyvännäköisen miehen, komeus vaan onkin sitten katsojan silmässä. Varmasti itsekin etsit naista joka miellyttää sun silmää, vaikkei ehkä mitään missikisoja oliskaan ulkonäöllään voittamassa.

Niin vielä se hymypoikamaisuus... Hymy ei ole koskaan haitaksi! :)

• 27 v

jooo,pakko sanoa että itsekkin mietin miksi menin avautumaan tänne.Sitä kun kuitenkin tietää nämä vastaukset todella hyvin etukäteeen,3 vuotta kuitenkin pyörinyt näillä sivuilla enemmän ja vähemmän.
        Anyway,kiitoksia positiivisesta asenteesta.Taidankin jättää tämän topicin lukemisen tähän,niin jää ede neutraali fiilis:D:)

• niksnaks2
        27 v kirjoitti:

jooo,pakko sanoa että itsekkin mietin miksi menin avautumaan tänne.Sitä kun kuitenkin tietää nämä vastaukset todella hyvin etukäteeen,3 vuotta kuitenkin pyörinyt näillä sivuilla enemmän ja vähemmän.
        Anyway,kiitoksia positiivisesta asenteesta.Taidankin jättää tämän topicin lukemisen tähän,niin jää ede neutraali fiilis:D:)

Tsemppiä!

Eikä se sun painos mikään iso ongelma ole.. suosittelen vilkuileen niitä "pikkukirppuja". ;)
        Usein pyöreämmät naiset tykkää hoikemmista miehistä, tasapainottaa suhdetta silleen vissiin.
        Ja sitten on niitä pienempiä naisia luonnostaa, jotka haluis itselleen sellaisen mukavan "nallekarhun" lämmittään viekkuun.. yleensä vaan isot miehet ei halua ns.ruipeloa ja sitten valitetaan kun ei kelpaa naisille. Toki ymmärrän et makunsa kullakin.

Mulla on ainoa kriteeri ison miehen kanssa, jotta jos jaksaa vähän aikaa jumpata päällä ni avot! Kunhan on siis käsivarsissa vähän voimaa niin hyvä ja muulla ei väliä olekkaan sitten jos muuten kolahtaa. Ja aina pitää muistaa, että ajan kanssa sitä voi harjoitella jos ei sitä punnerrusta ole ollut tarpeeksi viime aikoina.. ;)

• Liian vanha oot

No, siis ei KAIKKI naiset Suomen kamaralla etsi kansikuvapoikia, ehkä osa onnenonkijoista. Ulkonäöstähän saa haaveilla, jos ei sitä omaa laisinkaan (kuten esim. itselläni just se vika, ettei sitä ole) ja varakkuus on suhteellista, ei se onnelliseksi tee. Mut helpottaa elämää, jos on tottunu elää nälkäpalkallisessa perheessä lapsuutensa ja toki muitakin. Kun tässä mietin omaa mielipidettä, niin sussa on mulle kaks asiaa pielessä: ikä (itse oon 19) ja perhehaave (en siis itse halua lapsia). Paino ei olis ongelma, onhan olemassa sanonta "läskit on lepposii" ja se pitää tuttavissani paikkaansa.

• 27 v

jeees,kiitoksia edellisillekin positiivisesti palauteesta:)

• Voin lohduttaa sinua sillä, että myöskään vanhemmat 32-42 v. yh-mammat eivät kelpuuta kunnon miestä. Tuntuu se miehen ulkonäkö ja urheilullisuus vaan olevan monille pääasia. Itse olen melko samankaltainen kanssasi, tosin painoa "vain" 105kg, pituutta 180cm ja ikää 40v. Vaimoni vaihtoi minut komeampaan, nuorempaan ja viriilimpään (ulkomaalaiseen) mieheen... 3 vuotta olen uutta elämänkumppania deittipalstoila ja yökerhoista etsiskellyt, mutta kovin tuntuu vaikeaa olevan. Treffeille olen kyllä päässyt ja irtoseksiäkin halutessani saisin, en kylläkään parhaimmilta A-luokan naisilta. Mutta minä kun haluaisin sen elämänkumppanin/parisuhteen. Itselläni on siis 1 lapsi ja siksi katselen pääasiassa naisia, joilla on myös lapsia. Toki lapsettomatkin kelpuutan, jos he hyväksyvät poikani.

• ökjewf

Mistä lähtien 40ke/v tulotasoa on voinut pitää hyvänä? Luulet selvästi liikoja itsestäsi. Asut väsyneessä rivitaloissa läskeinesi ja luulet olevasti jotain.

Tilastollinen keskiarvo miehen palkalle suomessa lienee kuukausitasolla jotain 3300€/kk ja vuositasolla tämä tekee yli 40 000€. Joten tienaat keskivertoa vähemmän. Luin kyselyn jonka mukaan keskimäärin hyvätuloisena pidetään yli 5000€/kk tienaavia.

Ja kysynnän sekä tarjonnan mukaan parisuhdemarkkinoilla mennään eikä kenenkään naisen tarvitse miestä väkisin ottaa.

Itse olen 30v mies ja ei minustakaan kukaan ole ollut kiinnostunut, mutta olen tilanteen kanssa sinut. PAlkka 6000€/kk, omaisuuttta paljon sekä perittynä että omalla työllä, 190cm/85kg ja treeniä liki päivittäin eli ei läskiä, esimiestehtävissä. Vaatimuksena naiselta on että ei ole läski ja tykkää minun lailla koti-illoista eikä vaadi mieheltä liikoja. Ne joiden kanssa päässyt treffeille niin todenneet että olen fiksu, kiva, unelmavävy jne. mutta ei vaan kolahda. En pahemmin näiden naisten perään ole haikaillut kun kokemusta on siitäkin että nainen ottaa minut vain paremman puutteessa, niin siitä ei seuraa mitään hyvää.

• 27 v

Kuule,nyt taisit tarttua epäolennaiseen.Tarkoitin tolla sitä että tulen toimeen omillani enkä ole mikään spurkuvätys.

• Nennia

Minusta kaikista suurin ongelma monien miesten (ja naistenkin) viesteissä ja profiileissa on se, että kaikenlainen persoonallisuus puuttuu täysin. Kuvitellaan, että kunhan läpäistään tietyt kriteerit (sopiva ikä, kiva kroppa, hyvännäköinen naama, kova palkka, haussa vakituinen suhde, luotettava, rehellinen, mitä näitä nyt onkin), ollaankin sitten unelmakumppani kelle tahansa. Ei se niin mene!

Oikeastaan aivan ensimmäinen ja tärkein juttu, johon ainakin itse kiinnitän huomiota, on yksinkertaisesti kirjoitustyyli. Tiedän, että kaikki eivät ole tästä yhtä niuhoja, mutta minulle jo esimerkiksi ihan pelkkä oikeinkirjoituskin kertoo ihmisestä varsin paljon. En ottaisi miestä, joka ei osaa laittaa välilyöntiä pilkun ja pisteen jälkeen - se kertoo automaattisesti, että tekstejä on tullut luettua turhan harvoin ja yhteiskunnallista keskustelua seurattua aivan liian vähän, että ajatuksemme kohtaisivat kovinkaan hyvin.

Tärkeämpää tietysti on, millainen ihminen rivien väleistä paljastuu. Fiksu, sosiaalinen ja tilannetajuinen ihminen ymmärtää, että latteudet kuten "omaa kultaa etsimässä" tai "rehellinen, rehti ja luotettava mies" ovat auttamattoman tylsää luettavaa eivätkä kerro ihmisestä pohjimmiltaan juuri mitään. Tässäkin pätee kirjailijoiden vinkki "näytä, älä kerro". Rehellisyys tai urheilullisuus ei jää kenenkään mieleen, oikean elämän sattumukset ja pienet, mielenkiintoiset yksityiskohdat jäävät. Huumoriakin saa käyttää, jos sen hallitsee! Toki väkisin ei kannata köykäisiä puujalkoja tai kliseisiä heittoja nakella.

Kannattaa yrittää miettiä ulkopuolelta, millainen kuva omasta profiilista välittyy. Ihminen, joka rupeaa ensimmäisenä listaamaan tulojaan tai autojaan vaikuttaa tyypiltä, jolle pinta ja ulkoinen status merkitsevät paljon. Ihminen, joka kertoo viikoittaisesta salitreenimäärästään ja lisäilee paidattomia kuvia itsestään tuntuu joko kuntofanaatikolta tai jokseenkin itseriittoiselta tyypiltä, ja tyttö, joka on enemmän aivojen kuin lihasten perään tai ei itse niin saliharrastuksesta välitä saattaa kavahtaa. Huono kirjoitusasu ja oikeinkirjoituksen puute kertovat puolestaan siitä, että koulut on käyty vähän niin ja näin eikä ajankohtaiskeskustelu välttämättä ole herran vahvin ala.

Toki mielipiteet ovat monet ja toiset tykkää siitä, mistä toiset ei. Kannattaa kuitenkin miettiä, kertooko profiilisi siitä, millainen oikeasti olet vai siitä, millainen kuvittelet ihmisten haluavan sinun olevan.

Ainakaan itse en etsi hyviä vatsalihaksia tai painavaa tilipussia vaan hyvää huumorintajua, sosiaalista tilannetajua, kiinnostusta ympärillä olevaa maailmaa kohtaan ja kykyä aivan aidosti arvostaa ja rakastaa toista ihmistä. Näitä seikkoja ei ilmaista millään yhdestä kymmeneen -mittarilla, vaan ennen kaikkea persoonallisella kuvailulla.

• köjklj

Mielestäni muodostat turhan pitkälle meneviä ennakkokäsityksiä ihmisistä pelkän kielellisen lahjakkuuden pohjalta, kun teet niin selviä johtopäätöksiä vain siitä että kirjoittaako oikein. Jos kirjoittaa väärin, niin ei voi saada keskustelua aikaan esim yhteiskunnallisista asioista on mielipiteesi. Sitten taas vaikka tilipussi ei merkkaa mitään. Minä näkisin että korkea tilipussi korreloi ihan yhtä hyvin hyvän keskustelykyvyn ja mielipiteiden muodustuskyvyn kanssa kuin kirjoitustaitokin. Kapeakatseista tilipussin pohjaltakin tehdä isompia päätelmiä mutta keskimäärin ehkä hyvin tienaavalla yleensä älyä ja ajatusta päässä enemmän.

• Nennia

Kuten sanoin, mielipiteet on monet. :) Enkä nyt tarkoita, että kaiken pitäisi olla aivan tiptop, mutta jos aivan alkeellisimmatkin kirjoitussäännöt ovat aivan hukassa, kyllä se jotain kertoo.

Mielipiteeni pohjautuivat toki lähinnä omaan kokemukseeni, mutta kyllä minä väittäisin, että akateemisia tekstejä kirjoittanut tai päivittäin sanomalehteä lukeva tuskin kirjoittaa viestejä, jotka menevät kutakuinkin näin:

"moi oon janne 25 vee helsingistä kotoisin,vapaa ajalla käyn salilla koiran kanssa lenkkeilen ja ruuan laittokin on ihan kivaa..sulla oli nätti proffiili kuva,ois kiva tutustua tarkemmin :) laita viestiä jos kiinostaa!! ;);)"

Toki suurin osa on jotain tuon ja virheettömän tekstin väliltä, mutta kyllä kirjoitustyyli jotain kertoo. Mielipiteet ovat toki vain henkilökohtaisia, mutta omalla kohdallani voin ihan aidosti sanoa, että mitä sujuvampaa on kieli, sitä sujuvammin sujuu juttu. Tämä tietysti on täysin henkilökohtaista! Varmasti on myös tyyppejä, jotka eivät lähtökohtaisesti etsikään kaikista lukeneinta henkilöä vaan aivan muita ominaisuuksia, eikä tässä ole mitään väärää.

Sen kuitenkin sanon, että sujuvasta kielestä tuskin koskaan on deittipalstoilla haittaa, huonosta varmasti joissain tapauksissa.

• miesvm1967

Olen tismalleen samaa mieltä Nennian kanssa, kyllä kirjoitustyylillä oli suuri merkitys. Myös minua häiritsi jos oli liikaa yhdyssanavirheitä tai ei käytetty välimerkkejä oikein vaan teksti oli yhtä pötkömössöä. Myös sisällöllä on suuri merkitys koska rivien välistä voi lukea paljonkin ihmisen huumorintajusta sekä yleissivistyksestä jotka on henkkoht. itselleni tärkeitä asioita. Arvostan älykkäitä ja sopivan riittävästi koulutettuja naisia vaikka exä olikin vähän koulutettu (mutta silti älykäs).

Sujuvasta kielestä ei todellakaan ole haittaa, päinvastoin, ihan missä tahansa :)

• 27 v

Niiin,itse allekirjoitan tavallaan tuon.Se mitä toinen kertoo itsestään,on olennaista.Ja että osaa tuotaa tekstiä enemmän kuin sen 2 riviä chatti tyyppisesti.Muutoin,kuhan osaa päättää lauseen pisteeseen ja alottaa uuden ymmärettävästi,on itselleni aivan se ja sama meneekkö nyt kielioppisäännöt täysin oikein.

ikävä fakta on kuitenkin se että,porukka katsoo kuvan ja speksausen muutoinkin.Jos joku näistä ei miellytä,käännytään takaisin.Näin se vain on.Hyvin harva edes vaivautuu lukemaan kertomustasi itsestäsi.Ja teehän pitempi versio,niin vielä vähemmän kiinnostaa.
      Itse olen tehnyt pitemmän vesion moneen kertaan,koska ajattelin että pakkohan sanomallani ja sillä kuka minä olen/mitä etsin oltava edes jollekkin,jotain väliä.Edes sille 10%,mutta,eii!Se on vain niin että nettideitti on todellinen speeddating;Tee vaikutus 3 sekunnissa,jos epäonnistut,se on siinä,game over!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4953
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      672
      4188
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1461
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1164
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94