AUTTAKAA!!!!!!

EPÄTOIVOINEN

MITÄ TEHDÄ KU EI TOIMI LUOTTOKORTIT NIGERIASSA??? MIEHENI ON TYTTÄRENSÄ KANSSA JO KOLMATTA VIIKKOA JUMIISSA JA TARVITTAIS 8000E LAINAKSI JOLTAIN KILTILTÄ SIELULTA!!!! MIEHENI EI ÄLYNNYT OTTAA KÄTEISTÄ, KAIKKI OLISI HYVIN JOLLEI TYTÖN UMPISUOLI OLISI PUHJENNUT JOTEN NYT HEILLÄ EI OLE ENÄÄ HOTELLI HUONETTA, EIKÄ RUOKAAKAAN, OLEN YRUITTÄNYT SAADA LAINAA PANKISTA JA PIKALAINA YHTIÖILTÄ MUTTA EN SAA KUN EN OLE TÖISSÄ.......

6

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai , ai, ai,

no , nosta sieltä ukkos tililtä. Siellähän sitä rahaa on kun ei alynny ottaa kaikea mukaan.

• SE SE ONGELMA ON KUN KORTTI ON SLLÄ!!!!!!! JA NIGERIASSA EI KÄY LUOTTOKORTIT HALOOOOOOOOOOO

• Nigerialaiskirjeet
        tanjamiro kirjoitti:

SE SE ONGELMA ON KUN KORTTI ON SLLÄ!!!!!!! JA NIGERIASSA EI KÄY LUOTTOKORTIT HALOOOOOOOOOOO

Kyllä luottokortti käy, mutta kukaan järkevä ei käytä luottokorttia koska se kopioiidaan hotelleissakin. Pahinta ovt nuo ns. sähkopostit avuntarpeesta.
        Olen itse asunut Nigeriassakin ja hyvin tavallista oli että omaiset saivat avunpyynnön jossa pyydettiin rahaa. Näin kävi kolleekallenikin onneksi hän oli lomalla kotimaassaan eikä omaiset lähettäneet rahaa.

• 13 plus

käske miehes mennä pankkiin ja siirtää sun tilille rahat, tai mennä suomen suurlähetystöön, suurlähetystö auttaa tietyissä määrin mutta perii myös rahat takaisin ja sen kautta nyt pystyy nostamaan.
      Ei täällä kukaan niin tyhmä ole että laittaa rahaa tuolla perusteella.

• LaupiasSamarialainen

Noh, mä voin lainaa ne 8000,- egee, mille tilille haluat rahat siirrettävän ?

• seepra

Jos molemmilla on käyttöoikeus tiliin, niin voit nostaa rahat pankista! sitten vaan western unionilla nigeriaan. ei tarvita minkäänlaista korttia kun rahat hakee sieltä, pelkkä henkkari riittää.

ja selväähän että tämä on spämmi. säälitävä sellainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2038
    Aihe