Kasvissyöjät/vegaanit (mitä ihmeen porkkananpuputtajia sitten olettekin), painukaa helvettiin täältä! Tai ainakin omalle puolellenne. Teillä on ihan oma palsta, käyttäkää siis sitä, ja menkää pois täältä, tämä on liharuokaa syöville!
Painukaa...!
6
173
Vastaukset
- älkää painuko
Keskustelu on aina hyväksi, jottei lilluttaisi vain siinä omassa aatteellisessa poterossa kuin uskonnolliset fanaatikot.
- Painukoon vaan
Keskustelu ei ole aina välttämättä hyväksi.Kasvissyöjien/vegaanien joukossa on
noita lahopäisiä uskonlahkolaisia hihhuleita,joilla on tarve alkaa vaan kinaamaan
ja haastamaan riitaa,järkevään keskusteluun sellaisista ei ole vaikka yrittääkin
väittää muuta.- gangsta hihhuli
Mä ainakin oon gangsta hihhuli. Halailen puita ja välillä myös kavereita kun käyn ulkona pakkasessa vilvottelemassa tultuani saunasta. Erityisen mukavaa on tuo kavereiden halailu vähissä vaatteissa kun isot lihakseni koskevat toisen miehen pehmeää ihoa. Tykkään kyllä muutenkin esitellä isoja lihaksiani Youtubessa. Olen jopa valmis tulemaan ulos kaapis*köh*, siis saunasta sitä varten.
Se nyt vaan on niin että Jumala on luonut hedelmät meidän syötäväksi. Älkääkä uskoko kaikkea puppua mitä sinne Raamattuun on kirjoitettu. Se on paholaisen luoma kirja.
http://www.youtube.com/watch?v=m0fdZoHAK8w
- annetaan takasin
No mennään niitten palstalle haistattelemaan.
- hhklk
mä ymmärrän miksi vegaaniudesta puhutaan täällä... täällähän on just sitä porukkaa joiden kannattaisi elintapojaan muuttaa. ei olisi järkeä paasata omilleen.
- manta3
Joulukinkku läskiä paljo suussa sulaa NAM. Turkistarhaus pitää pintansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575