En ole tämän muutaman seksuaalisen vuoteni aikana saanut vielä orgasmia. Muutama mies on yrittänyt monin eri keinoin siinä onnistumatta.
Jos siis joku olisi halukas nuolemaan ja sormettamaan minut ensimäistä kertaa huipulle, ota yhteyttä.
Minulle on aivan sama oletko mies vai nainen.
Itse asun Keski-Suomessa
Orgasmi kokematta
14
610
Vastaukset
heräs mielenkiinto ykskään ei ole jäänny viel saamatta orgasmii
- Mie vaan
Eikö siis onnistu miehen kanssa vai eikö sooloseksissäkään? Jos ei itse tehtynäkään onnistu, aika epätodennäköisesti toisenkaan seurassa onnistuu. Itse tietää millainen kosketus tuntuu parhaalta missäkin vaiheessa ja toiselle joutuu sen viestimään sanoin tai kehonkielellä. Naisten itsetyydytyspalstalta löytyy paljon hyviä vinkkejä.
Siis hyvä että tarkensit. Miehen kanssa ei onnistu, itsekseni kyllä onnistuu :)
- Mie vaan
Siinä tapauksessa kannattaa tosiaan etsiä sellainen kumppani, joka edes kuvittelee osaavansa naisen tyydytyksen. Eri naiset taitaa laueta hiukan eri tekniikalla. Yhteistä on se, että tilanteen pitää olla naisen mielestä kiihottava ja tavallaan häiriötön. Miehen pitää olla sellainen että voi luottaa ettei ole kovakourainen ja ottaa vastaan naisen antamia suoria neuvoja tai tosiaan kehonkieltä ymmärtää.
Joskus voi pelkästään saavana osapuolena olla vaikeaa tavoittaa orgasmille otollinen mielentila. Itselläkin esim. vaikka suuseksin saaminen on järjettömän kiihottava asia, ei yllätykseksi olekaan helppo miehenäkään siihen laueta. Se vaatii laukeamisen yrittämisestä luopumisen ja vain keskittyy nauttimaan. Tietysti naisenkin pitää silloin olla himokas suuhoitoa antaessaan ja myös osata hiukan tulkita liikeistäni missä mennään.
Olen naiseltani suoraan kysynyt että miten haluaa saada suuseksiä tai sormetusta ja ilolla ottanut vinkit vastaan. Neuvo sinäkin tekemään seuraavan uroksen kanssa ihan niitä samoja asioita, joilla itse saat itsesi laukaistua. Ja kun saat lopulta ymmärtämään oikein, luovu turhasta itsekontrollista, vaipuen nautinnon aaltojen vietäväksi. Hengittele vain syvään ja anna vartalosi liikehtiä estottomasti ihan niinkuin parhaalta tuntuu. Moni mies ymmärtää kyllä vaikkapa naisen voimistaessa huokailuaan, että nyt tuntuu namilta.
Yksi konsti voisi olla kokeilla itse naimisen aikana kosketella omaa klittaa ja hoitaa itse se laukeamiseen tarvittava juuri sinulle sopiva stimulointi. Ehkä kuitenkin haluat kokea sen että vastapeluri hoitaa sinun orgasmisi kokonaan ja silloin helpoin tapa on tosiaan suoraan neuvoa millainen tekniikka sinuun toimii.
Toivottavasti tavoitat etsimäsi :) - lifemocker
ei sua saa kukaan huipulle jos se lukko on sun omassa päässä
- suuk
OK, takuuorkut, vaikka useampi samaan syssyyn..tule käymään savossa..täällä niitä saa..
- y78
molo
- awdawdada
Minkä ikäinen olet? Voisin olla erittäin kiinnostunut :)
- seuraa
moi olen vapaa pasi 43v/180/87 ja ylä-savo iisalmesta,mukava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu, Pusaan ja otan naisen mielelläni syliin ja kainaloon. En juo ja en polta. Olen erottinen, tunteellinen, lemppeä, avoin, joka otan naisen huomioon.joko päivä, ja ei ole lapsia. ja viihdyn luonnossa.lapsita pidän.eläirakas.liikkullinen, etsin kumppania tositarkoituksella tai ystävää ja kaveria lenkkely, kunto salille , mökkille mailia koljonenpasi@gmail.com soita0458889795
- hyfrgrdtfg
Niin täydellinen ja Niiiin sinkku:D jotain vikaa pakko olla jos ei tuohon ikään mennessä ole sitoutunut ja saanut lapsia.. Elinkautistako olit istumassa?
- täältätuleeapu
Tampereelta tule hyvä ja perusteellinen apu! Sekä käsin että nuolemalla iloa, kyllä se orkku tulee, kun pääset oikeaan tilaan ja oikeaan hoitoon. kirjoita stefanvag@netti.fi
- lpr 10
ite asun lpr.ssä, ja hyvänä pillunnuolijana ollu aina. toki joka asento käy mulle. haaveile asento,mist haluat? oisko 69 mitä?
- vaihtari?
Tehdäänkö vaihtokauppa? Jos onnistun niin …
Olen vanha mies - huhhgghghgh
Pillulihas treeniä aluksi veikkaan et on sulla huonot Kiihottava mies jota rakastat opetat sen nuolemaan oikealla tavalla esileikkiä tietenkään unohtamatta. 100% varma orkku. Jos mies on haiseva lapsellinen ruma ällötys joka ei osaa sängyssä mitään. Naisen orkku on kaukainen haave..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397