moneen otteeseen olen käynyt ostamassa kaupasta tupakkaa tai keppanaa ja aina kassaneidin ensimmäinen repliikki on että onks sul papereita? missä perinteinen moi oikein on?
tulee väkisinkin huono fiilinki, kun ei edes tervehditä asiakasta vaan ensiksi kysytään henkkareita.
ei jää hyvä maku suuhun kun poistuu kaupasta.
huonoa asiakaspalvelua
1
279
Vastaukset
- kärpsy
En tiedä oletko kokeillut, mutta jos et, niin kokeilepa: tervehdi itse kassaa ensin ja jos hermot kestää niin yritä vaikka hymyilläkin vähän. Saattaa myyjä vastata takaisin.
Jos olet itse noudattanut tätä kohteliaisuussääntöä, niin silloin tietysti on myyjältä aavistuksen huonohkoa asiakaspalvelua jättää tervehtimättä. Mutta ymmärrän kyllä myyjääkin, joka kenties joutuu laskuttamaan kymmeniä asiakkaita peräkkäin. Saattaa alkaa tervehtiminen tympimään. Vaikka se hei olisi kyllä aika helppo sanoa.
Entäs, onko sulla niitä papereita? Jos olet alaikäinen tai näytät kovin nuorelta, ymmärrän jossain määrin myyjää, joka joutuu olemaan tarkkana, ettei tee virhettä. Saattaa olla henkisesti valmistautuneita siihen, että nyt tulee asiakkaaksi joku, joka todennäköisesti aiheuttaa hankaluuksia. Silloin saattaa tervehdys helposti unohtua.
Ymmärrystä kehiin niin asiakkaan kuin myyjän puolelta, niin sillä se homma sujuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757