Onko kellään kokemusta Janes Style nimisestä putiikista Turussa ja myykö hyvää laatua?
Juhlamekot
2
291
Vastaukset
- Peltotien tallaaja
Putiikista ei ole tietoa mutta putiikin omistaja on upean näköinen nainen.Mulla jos olisi vaimo/naisystävä niin houkuttelisin sinne ostoksille..saisin katsella liikkeen omistaja naista! Vaan nyt joudun kävelemään koirani kanssa hänen talonsa ohi ja toivoa näkeväni hänet terassilla tai pihalla.Talvella en juuri näe.Tosi sexikäs pakkaus tämä Jaana.
- Doriska
Useamman mekon/iltapuvun olen ko. liikkeestä ostanut ja olen ollut tyytyväinen kaikkiin. Myös palvelu liikkeessä on asiantuntevaa. Vaihdotkin onnistuvat hyvin ja samalla on saanut tietenkin vaihtaa koko setin (mekko, laukku, huivi, korut), jotta kaikki sopivat yksiin.
Toinen liike, jota voin suositella, on Zazabella Kaarinasta. Sieltäkin useamman mekon ja iltapuvun olen ostanut (sekä valmiina "hyllystä" että teetettynä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509