Suzuki 800 Intruder -93

jukkis24

Kovasti kehutaan Suzukin Intruder mallia. Mites tommoinen 800 jaksaa painaa baanalla kuljettajana painoindeksin ylittänyt mies? Jos ajettu 50 000 km niin onko vielä pitkä matka odotettavissa ennen kuin kone täytyy avata? (olettaen että huollot tehty) ja mitä tyyppivikoja?

9

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VS14OO

www.intruderclubfinlandry.fi

• Ei jaksa

painaa eikä 50tkm ole vielä mitään.

• vzr 1800

pane tohon 800taan ykkönen eteen niinjaksaa painaa

• intukka1800

Jep sama täällä, osta 1800 intuikka niin on mukava päästellä baanalla, eikä tarvii vaihdella vaihteita ohituksissa.

• jukkis24

Jaa se 800 on niin laiska, itselläni oli 1000 xv jammu ja siinä ei vaihteisiin tarvinnut koskea. Ajatellin ettei 200 kuution ero paljoa merkkaisi käytännössä

• CB 350

Motskareitten voimavarat ovat vuosien varrella huonontuneet. Ennenmuinoin seiskapuolikas oli hirmuinen peli josta ei voima loppunut. Nykyisin sellainen ostetaan ekapyöräksi.

• jukkis24

Kiitos kommentista. Nyt alkaa jopa minulle aueta tämä mysteeri, en vain ole niin tarkkaan vertaillut hp ym. arvoja vanhojen ja "uusien" välillä

• Cb350n
        jukkis24 kirjoitti:

Kiitos kommentista. Nyt alkaa jopa minulle aueta tämä mysteeri, en vain ole niin tarkkaan vertaillut hp ym. arvoja vanhojen ja "uusien" välillä

kommentti oli sarkasmia. Koneiden koot ovat vaan kasvaneet niin että nykyään tuhatkuutioisia,mitkä vielä 80-luvulla olivat valtavia,pidetään pikkupyörinä. 1500cc kustomikin on nykyään vain keskikokoinen. Ei se 800cc Intikka sen tehottomampi ole kuin ennenkään,mutta kustomin nyt vain täytyy olla iso.

• Kaipa sitä
        Cb350n kirjoitti:

kommentti oli sarkasmia. Koneiden koot ovat vaan kasvaneet niin että nykyään tuhatkuutioisia,mitkä vielä 80-luvulla olivat valtavia,pidetään pikkupyörinä. 1500cc kustomikin on nykyään vain keskikokoinen. Ei se 800cc Intikka sen tehottomampi ole kuin ennenkään,mutta kustomin nyt vain täytyy olla iso.

Intru 800:llakin pärjää mutta aikuiselle ihmiselle tulee äkkiä sellainen tunne että 1400:nen saattaisi customina olla parempi. Custominhan tulisi olla sellainen leppoisa peli josta ei vääntö vähällä lopu kesken. Monet pelkäävät ison Intrun painoa mutta se on niin matala pyörä ettei paino näyttele mitään liian suurta roolia. On sitten vastaavasti tien päällä paljon tukevampi eikä vastamäet paljoa tunnu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58