tulin juuri tallinnasta kotiin. ostin kauniin naisen 2tunniksi käyttöön ja vein hänet hotellihuoneeseen. joimme puna viiniä ja söimme kuiva lihaa jotka olin ostanut. sitten katottiin tv:stä jotakin biljardia 30minsaa ja nainen ehdotti että haluanko minä että hän riisutuu?!?! sanoin että ei tarvitse nuin on hyvä, ja naiseni änkesi sitten syliini vaan ilman mitään lupaani. aluksi hieman ahdisti mutta naisen todella lämmin keho sai outoja tuntemuksia herkille aivoilleni. no rupesin sitten paijaamaan ja halimaan häntä, siirryimme sitten sänkyyn myös halimaan ja silitin hänen hiuksiansa kunnes hän sanoi että aika loppui. sitten hän suuteli minua poskelle ja sanoi että se oli parasta mitä hänelle oli koskaan tapahtunut. rohkeasti vain foorumilaiset myös tallinnaan kyllä se kannattaa
rakkautta ensi silmäy ksellä
Henrik56w
2
273
Vastaukset
- hyi se
Toivottavasti sait tuliaisia.Ymmärrät varmaan,. mitä tarkoitan.
- nainen 30s
Hyvä että olit kiltti maksulliselle naiselle! Tuskin turhan usein mukavia kokemuksia he saavat. Varmasti piristit naisen päivää olemalla kiltti ja hellä kaikenlaisten sikaturjakkeiden keskellä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397