Vieläkö huoltoasemilla tehdään tälläisia pikkuhommia? Itse en viitsi tehdä tätä hommaa, kun ensimmäinen kerta tässä autossa. Ja en tokikaan itse näe onko se toinen parkkivalo vielä toimiva vai ei.
Takaparkkivalojen vaihto
5
127
Vastaukset
- -.-
Missä autossa mahtaa olla takana parkkivalot? Et viitsi vai et osaa vaihtaa sitä polttimoa? ?
Kyllä sen näkee palaako se valo vai ei..
Vie se auto vaikka johkuu pikkupajalle jos et itse osaa.- Takaparkkivalojen...
Lähinnä en mukavuudenhaluuttani viitsi, jos se on helppo homma ja jos satun olemaan kitsaalla päällä voin tehdä sen toki seuraavalla kerralla itse.
Ei näihin aloituksiin ole pakko vastata ja huomaan toki, että olet "mies".
- autnet
pikkuhomma,mutta uusavuttomalle ylitsepääsemätön juttu
- Palveluhenkilö
Huoltsikan kassahenkilö vaihtaa tarvittaessa sen lampun ilmaiseksi. Katsot vaan että kasalla on se pikkutyttö, jolla on Deby-mopedin pienet varaosat naamassan. Tämä pitkine kynsineen mielellään lähtee pihalle pakkaseen vaihtamaan lamppua.
- kädet ön
Pyydä vaimoasia vaihtamman, hoituu paremmin kuin sinulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174