Mulla ei tunnu olevan omaa identiteettiä. Kaikki mun kaverit on sattuneista syistä myös mun siskon kavereita ja koska mun sisko on mua vanhempi, se on enemmän mukana.
Mä olin ennen minä, mut ny mä oon "Lauran sisko".
Kaikki aina vertailee meitä ja sanoo "ihan kuin Laura!" jos teen jotain sen kaltaista.
Mua ei ole olemassa
kertokaa, etten ole ainoa.
Siskon varjossa
5
323
Vastaukset
- Nenna
Sä et todellakaan oo ainut :) mulla on ihan sama....
- voi sua
Et kyl ainut. Mul ei ihan samanlaista mutta semmone et isä lellii isosiskoo ja antaa mulle kaikki kotityöt ja muut sellaset inhottavat jutut hoidettavaks
Moikka Lahtiyeah,
on ihmeellistä, miten koskaan ei ole ollut, eikä tule olemaan geneettiseltä kannaltaan samanlaista ihmistä kuin sinä. Olet ainutlaatuinen, vaikka siltä ei tuntuisikaan. Sinulla ja siskollasi on 25% samoja geenejä, eikä tämä geneettinen perimä sanele sitä, millaisia valintoja elämässäsi teet. Genetiikan lisäksi sinussa on paljon omaa: lahjoja, kykyjä, taitoja, luonteenpiirteitä, ominaisuuksia yms, joita esim. siskollasi ei ole.
Jos tutustuisit siihen, mitä olet, oppisit tuntemaan myös eroja siskosi ja sinun välillä. Taidatte liikkua siskosi kanssa paljon samoissa kaveriporukoissa. Ihanaa, että teillä vaikuttaa olevan läheiset välit. Jos haluat tulla tunnetuksi omana itsenäsi, ilman siskon vaikutusta, olisi ehkä hyvä aloittaa uusi harrastus tms. jossa siskosi ei ole mukana.
Koska siskosi on vanhempi, ja ihmiset ovat ehkä tunteneet hänet ensin, on luonnollista, että he ajattelevat sinua sen ennakkotiedon varassa, joka heillä on siskostasi. Jos tutustut sellaisiin ihmisiin, jotka ei ole siskoasi tunteneet, tilanne on toinen.
Oot erityinen!
NettiSaappaasta Sami, Ilari ja Rosa- jonne01
hahaa kirjoitit Lahtifyeahin nimimerkin väärin.
Terveisin Jonne
- Ei se kivaa oo
Mulla ihan sama. Kun jotain kysyttävää tulee nii kaikki kysyy siskolta. Saattaa kysyä vaikka että mitä te jne. mutta tällainenkin viesti lähetetään siskolle. Ei mulle. Ja mun omiin kavereihin tää sisko on sitte tutustunu, niille se ei ehkä oo se "ykkönen" mutta ikävältä tää tuntuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144