... palannut Kemeristä? Vieläkö paikka oli ennallaan? Fiiliksiä reissusta? Puolentoista viikon päästä ois itellä taasen lähtö =)
Onko Tuija...
3
760
Vastaukset
- tuija
Täällä sitä taasen kotosalla ollaan,sateessa.
matka oli tosi mukava ja 2 viikkoa meni taas niin nopeasti.
Paikka oli ihan ennallaan,ja lämmintä riittämiin.
mihin hotelliin olet menossa?
käytiin myös Camissa kattomassa vanhoja kamuja..
mä pääsen vasta ens vuonna uudestaan- Mirva
... olen menossa. Eka kerta siinä hotellissa, mutta on ilmeisesti ihan hyvä mesta ja henkilökunta vallan mukavaa. Alkaa tosissaan pukkaamaan matkakuumetta.. vielä viikon verran ja sit pääsee vähäks aikaa poies sateesta ja kylmästä =) Ketäs kaikkia tapasit siellä Camissa? Aattelin itekin käyä poikia moikkaamassa. Oliko siellä edelleenkään asiakkaita vai keskenäänkö ne siel hengaili?
- tuija
Mirva kirjoitti:
... olen menossa. Eka kerta siinä hotellissa, mutta on ilmeisesti ihan hyvä mesta ja henkilökunta vallan mukavaa. Alkaa tosissaan pukkaamaan matkakuumetta.. vielä viikon verran ja sit pääsee vähäks aikaa poies sateesta ja kylmästä =) Ketäs kaikkia tapasit siellä Camissa? Aattelin itekin käyä poikia moikkaamassa. Oliko siellä edelleenkään asiakkaita vai keskenäänkö ne siel hengaili?
Joo,ihan mukava hotelli oli,lukuisia rappusia lukuunottamatta..
Camissa oli "kari" ja "jussi"(se hissukka)
ja turkkilaisia lomalaisia.Oli siellä muutaman suomen mieskin..ilmeisesti kanssa jotain vanhoja asukkaita vuosien saatosta.
Lyönpä vetoa että Camissa sanotaan sulle heti"tervetuloa kotiin....."ja nyt siellä oli töissä se"sonerin"veli.ei kyl suomea ymmärtäny.
Oikein mukavaa LOMAA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449