Olen seurustellut parikymppisen naisen kanssa yli kolme kuukautta. Kaikki meni ihan mukavasti pidemmän aikaa, sillointällöin tuli pientä riitaa mutta ei kuitenkaan mitään vakavaa. Olimme jatkuvasti yhdessä päivästä sekä yöstä toiseen ja nautimme toistemme seurasta. Suunnittelimme lomamatkaa naisen ehdotuksesta keväälle. Kun aloimme tosissamme suunnittelemaan matkan tekoa ja varausta, kävikin ilmi etten kykene lähtemään lomalle taloudellisen tilanteeni takia ja työtkin ovat esteenä. Totesin että useamman viikon reissu ei sovi budjetilleni eikä aikataululleni ollenkaan. Ilmoitin asiasta ja tämän jälkeen tapahtui jonkinlainen välirikko. Nainen ei suostunut ymmärtämään että matkan teko ei ole mahdollista tässä vaiheessa ja loukkaantui minulle sekä syytti valehtelijaksi. Olin johtanut häntä hänen mielestä harhaan.
Hermostuin tilanteeseen seuraavana päivänä ja riitelimme aiheesta hetken aikaa huutamalla. Tilanne rauhoittui, mutta emme ole enää nukkuneet miltei kahteen viikkoon yhdessä. Ero tuli samana päivänä mutta halusimme vielä jatkaa tapaamista. Olemme tavanneet useamman kerran ja läheisyyttäkin on ollut, tosin ei niin paljon kuin ennen. Onko kaikki toivo menetetty?
Hän ei enää pysty luottamaan mihinkään mitä sanon tai lupaan ja vaikuttaa muutenkin ahdistuneelta. Onko tällainen käytös aiheellista vai ei? Harmittaa että kaikki luottamus on menetetty pelkästään sen takia etten pystynyt tekemään useamman tuhannen euron lomamatkaa hänen kanssaan. Muuten kaikki on toiminut parisuhteessa hyvin. Ymmärtäisin suuttumuksen jos matka olisi jo ollut varattu ja maksettu, ja olisin sen jälkeen perunut. Pidän naisesta todella paljon ja haluaisin saada asiat kuntoon. Tuntuu vain vaikealta saada toinen luottamaan. Mitä voin tehdä vai kannattaako tehdä mitään?
Luottamus
23m
1
141
Vastaukset
- 23m
Tämän saa poistaa.
AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707