Mitä helvettiä?
Saatanan hipit on taas tehneet jonkun uuden helppokäyttö päivitysohjelman ja kun päivitin 2013.40 CN Europen niin se ei edes ehdottanut tietokoneelle lataamista niinkuin joskus ennen vaan latasi sen suoraan laitteeseen ja nyt laitteessa on joku perkeleen mini Nordics!
Miten se päivitys oikein pitäis tehdä että sais ensin täyden kartan koneelle ja siirtäisi sitten laitteeseen?
Garmin life time
5
200
Vastaukset
- ingenjöörit suunnitt
miten nämä päivitykset voi olla vieläkin niin vaikeaksi tehtyjä!!
todella uskomatonta navigaattorivalmistajilta.
ainoa yksitnkertainen systeemi jonka olen havainnut on navigonin päivitys ja back up ohjelma, siinä olisi muillekin opittavaa, - maailma muuttuu Esko
Tällä sydeemillä torjutaan piratismia, ei ole tiedostoa koneella jonka voisi laittaa jakoon. Monet muutkin ohjelmat toimivat samalla periaatteella, ja tulevaisuudessa ehkä kaikki.
- Garmi-NISTI
No kyllähän se ladattu .img löytyy tietokoneeltasi eli ennen navigaattoriin asennusta käyt appdata/local/temp-kansiossa, siellä ne kaikki ladatut tiedostot möllöttävät.
Samoten, kun käyttää vanhaa Garmin mapupdater ohjelmaa vaikkapa v3.0.11, nin saa itse valita alueet ja asennuspaikat. Ja kun Nüvin varustaa 4gb:n muistikortilla, ei ole tilaongelmia.
Helppoa.
- dcfgh vjlok
Itselleni tuli ongelma se että tila itse navissa ei riittänyt, ehdotti että laita muisikortti. Tilaa olisi tarvittu 3 gigaa, laitoin 16 gigan kortin, yhä herjasi ettei kortilla ole sitten tarpeeksi tilaa.....
- Eksy-EN
Myy mulle leitteesi ja lifetime-paketti, maksan 50e.
Kun et kerran osaa mitään niillä tehdä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184