Eli joo, täytän parin päivän päästä 16 ja aattelin pyytää korvista lahjaksi.
TAUSTAA:
Mulla oli korvis joskus pienempänä, mutta jouduin ottamaan sen pois noin 7 vuotta sitten onnettomuuden yhteydessä. Se korvis reikä ei ole vieläkään kokonaan ummessa (voin työntää jonku terävän esineen edestä tai takaa reiästä sisään, mutta se ei tule ulos), eli se on sisältä keskeltä vaan ihan vähän ummessa.
Joten:
Kannattaako mun avata se reikä A) Kotona työntämällä esim korvis reiästä läpi vai B) Lävistäjän luona?
Toinen kysymys:
Millanen korvis sopii pojalle? Nappi vai rengas? Oon koulussa nähny sellasia ihme hökötyksiä, joita en suostuis käyttämään. Siis sellasia värikkäitä, muovisia, ihmeellisen muotoisia ja läpinäkyviä. Tai sitte jotain Smiley Face nappeja. Mä ite meinasin hankkia ehkä sellasen pienen ja ohuen kultasen renkaan, ku se sopis mun pieneen ja ohueeseen kultaseen kaulakoruun (rippi-risti) :D
Sitte kolmas kysymys kun kerta aloin kirjottamaan tätä :D
Mitä mieltä ootte yleensäkin pojista, joilla on korvis. Tai no riippuuhan se siitäkin, millainen korvis/poika on, mutta noin yleensäkin?
Poika kysyy korviksesta
Kohta kuusitoista
1
148
Vastaukset
Käytä jotain tyylikästä kulta, hopea, teräs, tms. Muuten sulla on kohta nikkeliallergia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367