Että kuu on juustoa...
Vaimoni tietää
4
13024
Vastaukset
- Lue tämä!
Sinulla on poikkeuksellisen fiksu vaimo. Toisaalta - mitäpä muuta voisi olettaakaan noin syvälliseltä mieheltä?
Hmm... Tarkemmin ajatellen; ehkäpä kuitenkin pysyttelisit jatkossa kaukana näiltä palstoilta.
Ja lopullisesti: ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ KIRJOITA "HAUSKOJA" JUTTUJASI UUDESTAAN! - heti
Mahtavaa lukea näitä alien-juttuja!
Juuri mikään ei nykyään heilauta viisaria niinkuin nämä pikavitsit.
Onkohan kukaan huomannut kirjoittaa mitään tyyliin "Vaimoni sai tietämättäni neljältä... ...sydärin. T Einari 90v."
Tosiaan jatkoa heti! Ei yhtään vituta lukea näitä. EI YHTÄÄN SAATANA! TIAPNA TIIIPPAA EI! Tinttaan heti ottaan jos tavataan, Perkele.
JA jos täällä saisi kehottaa rikokseen niin ehdottaisin kaikkia muitakin tinttaamaan.
Niin miten sille vaimolle sitten kävi? - aino
Oletpa muuten vitsikäs.
ja ikääkin taisi olla siinä 13? - ""
Mistä vaimosi on saanut sen tietää - en ole kertonut sitä kenellekkään. Paitsi kerran olin yhden horon kanssa ja sille taisin laukoa sen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748