Apua. Olen menossa treffeille erään hyvin kiinnostavan miespuolisen henkilön kanssa ensi viikonloppuna. Saan ehkäpä kokea elämäni ensimmäisen suudelmankin. Ja vaikken sitä vielä kokisikkaan on se kuitenkin jossain vaiheessa elämää toivonmukaan edessä.. En siis ole koskaan suudellut kenenkään kanssa ja minua pelottaa että kuinka ensisuudelmani sujuu. Kuinka selviän siitä kunnialla? Kannattaako kertoa miehelle etukäteen että kyseessä on ensisuudelmani? Voinko mokata sen aivan totaalisesti? HELP! :D Olen itse 20v. tyttö/naisenalku ja mies on 23v.
Ensisuudelma tuloillaan..?
1
210
Vastaukset
- Pusuexpertti
Älä ainakaan ota asiasta minkäänlaisia paineita, vaan annat ns. miehen tehdä aloitteen... Jos mies on kokeneempi tuolla saralla niin annat miehen suudella itseäsi ja loppu tuleekin luonnostaan. Kyllä sä sen itse huomaat mikä tuntuu hyvältä. Ja mikä estää esim. katsomasta jotain leffan pätkiä joissa suudellaan... Saat edes jonkunlaista osviittaa niistä. Mutta joo, otat rennosti etkä suuremmin ajattele että nyt se tapahtuu... Annat asian mennä omalla painollaan ja voit suudelman jälkeen vaikka ilmottaa miehelle että oli ensi suudelma. Jos on hyvä tyyppi niin ymmärtää kyllä ja suutelee heti perään uudestaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633