Tyhmiä kysymyksiä ei ole, eli muutama kysymys tosi tietäjille: Saako Suomesta (esim. Forexista) Egyptin puntia? Kelpaako Hurghadan suunnalla eurot? Jos valuuttaa (EGP) tarvitaan, niin missä sitä kannattaa vaihtaa?
Valuuttaa?
4
750
Vastaukset
- Marde
Euroja mukaan, ehkä 20-50 euroa voi vaihtaa Forexissa valmiiksi että ei tarvi heti aluksi etsiä paikkaa missä voisi vaihtaa.
- raksu
"Saako Suomesta (esim. Forexista) Egyptin puntia? "
Suomesta saa varmasti minkä maan valuuttaa tahansa!!!
Kannattaa vaihtaa eurot puntiin vasta epygtissä...- minä
Olimme joulukuussa 03 El Gounassa ja lentokentällä oli Visa automaatti josta sai nostaa Egyptin puntia. Eurolla on siellä hyvä kurssi, joten käytimme euoja. Huomasimme myös sellaisen, että kun kauppiaat kyselivät meiltä millä maksamme niin parhaiten sai hinnasta pois kun kertoi maksavansa eurolla. Hotellin vastaanotossakin oli vaihtopiste joka toimi niin, että me annoimme heille euroja jotka he vaihtoivat seuraavaksi päiväksi.
Minulle ainakin sanottiin, että Egp ei oikein suomesta saa. - raksutiikeri
minä kirjoitti:
Olimme joulukuussa 03 El Gounassa ja lentokentällä oli Visa automaatti josta sai nostaa Egyptin puntia. Eurolla on siellä hyvä kurssi, joten käytimme euoja. Huomasimme myös sellaisen, että kun kauppiaat kyselivät meiltä millä maksamme niin parhaiten sai hinnasta pois kun kertoi maksavansa eurolla. Hotellin vastaanotossakin oli vaihtopiste joka toimi niin, että me annoimme heille euroja jotka he vaihtoivat seuraavaksi päiväksi.
Minulle ainakin sanottiin, että Egp ei oikein suomesta saa.Kyllä niitä saa, mutta ei niitä täällä kannata vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048