Olen nyt 14v poika synt 99 kun olin 3-10v Isäni tukisti minua 2 kertaa viikossa.Olen saanut siitä hirveät traumat mitkä tulee esiin joka päivä. olen hyvin koston haluinen niin jos kerron asiasta viranomaisille niin saako isäni rangaistuksen
Poliisille meno
6
180
Vastaukset
- pirkkotäti
Isäsi saa rangaistuksen ja sinut viedään lastenkotiin. Valitettavasti et saa ottaa laitokseen mukaan tietokonettasi ja televisiotasi, koska laitos on yksityinen eikä sen omistaja halua myöskään sinne vietävän esim. sähkökitaroita.ym
- Keissa
Oletko jutellut isän kanssa tuosta pahoinpitelystä ja onko hän sinulle vielä julma ja etäinen. Luulen että sinua ei uskottaisi kun ole tollut noin nuori, mutta kyllä isäsi puhuttelun saisi.
Asai pitää käsitellä jos se mieltä painaa. - väkivaltaakokenut-94
No tuo tukistaminen ei välttämättä täytä pahoinpitelyn merkkejä, varsinkin jos sen yhteydessä ei ole irronnut hiuksia.Ja et ole aiemmin puhunut opettajalle,terveydenhoitajalle, muulle aikuiselle yms? Epäilen ettei sinua kyllä välttämättä oteta todesta, sillä juuri tuossa iässä keksii kaikenlaista (ei millään pahalla) ja teini-ikäinen on muutenkin hieman, noh ylidramaattinen.
Minkälaisia traumoja se on sinulle aiheuttanut?
Poliisille ei kannata puhua, mielummin koulukuraattorille joka hoitaa asiaa eteenpäin. Tosin tapahtumista on jo 4 vuotta aikaa...... Hei Kärsivä,
ikävä, että sinulle on tapahtunut noin. Kostamisella et vaan saavuta mitään, mikä helpottaa sinua. Voisit puhua asiasta koulukuraattorille, jonka kanssa voitte pohtia kannattaako asia viedä poliisille. Tärkeintä on, että saat itsellesi apua.
Mikäli päädytte kuraattorin kanssa, että asian vieminen eteenpäin on oikea ratkaisu, rangaistuksesta päättää viimekädessä Suomen oikeuslaitos. Rangaistuksen pohtiminen ei ole siten enää sinun mielen päällä.
Tosiasiahan on, että keneenkään ei saa käydä fyysisesti käsiksi.
Laura, nettisaapas, Nurmijärven srk- bloodyliqourice9
mulla on äiti tukistanu ja luöny kunnes pistin vastaa iskälle en uskalla koska se on nii pitkä mut en oo melkei koskaa kotona paitsi sillo ku vanhemmat nukkuu ku tuun n. 23 00 himaa faijal oon koko ajan omas huonees
- Rikoslaki
Pahoinpitely vanhenee rikoksena viidessä vuodessa ja lievä pahoinpitely kahdessa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144