Mies sulaa kuin hanget keväisin. Pthyi helevetti!
Kilpeläinen munii aina
9
126
Vastaukset
- 4+7
joka kevät. ei mikään voittava vahti. goodbye jokerit.
- Lukkorever
Minä, me ja Kilpeläinen!
- 2+9
Lukkorever kirjoitti:
Minä, me ja Kilpeläinen!
Onneksi on kahden vuoden jatkopahvi niin hunajata jatkuu muilla mutta hjallis itkee
- H.I.F.K1
2+9 kirjoitti:
Onneksi on kahden vuoden jatkopahvi niin hunajata jatkuu muilla mutta hjallis itkee
Minä olen tyytyväinen, että Kilpeläinen jatkaa hörppyjään Jokereissa. Se on meidän muiden etu.
- lukko on best
Lukkorever kirjoitti:
Minä, me ja Kilpeläinen!
minä,me ja vehanen
- 44iivari
87 % oli Kilpeläisen loistava playoff kunto. Voiko noin huonoa torjunta% ollakaan.
- gurri
Antti Raanta sai Kurri palkinnon eli pudotuspelien parhaan palkinnon. Olisi kuulunut Eerolle se.
- seer43
Ei ollut Kilpeläisen huonoutta, vaan ne räkämaalit.....
Ensi kaudella poika tuodaan takaisin Ilmalaan.
Vain yksi jengi stadista.- peer54
Pidä sä vaan pojan kanssa hauskaa Ilmalassa... mutta mestaruutta te ette tuu voittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184