Olen pitkän aikaa ihmetellyt sitä kun entinen transpoin,vr transpoint ja nykyinen itella logistics ajattaa suomen liikenteessä paljon puolalaisia,venäläisiä ja virolaisia autoja. Miksi valtion yritys tukee tälläistä toimintaa ja juuri on paljon puhuttu yrittäjyydestä ja tiedän että paljon seisoo suomalaisia autoja ja kuskeja kun ei ole hommiamutta otettaan lisää ulkomaalaisia töihiin ja laitetaan suomi nousuun. Itse työkentelen suuressa kuljetus yrityksessä ja sielä on periaate että suomalaiset tekee työt ja hommat lopetaan vaikka kokonaan jo suomi kuskeja ei löydy.
Valtion rahoittama yritys...!!!
5
910
Vastaukset
- Pentti Penansuuri
No nyt kyllä osoitit kysymyksen oikealle asiantuntija taholle. Jos ei tuotapikaa ala tulla oikeita mielipiteitä, niin ihmettelen suuresti.
- näin vain on
Itse työskentelen ko. konsernin palveluksessa, ja olen itsekin huomannut, että (valitettavasti) näiden "Ei hätää se on Hänmän" kuskien osuus on lisääntynyt huomattavasti viimeisen 2v aikana...
Vikahan on aivan sama kuin tuolla rakennusalalla = sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan...
= Kokoomus hallitus tottakai haluaa kyykyttää Suomalaista duunaria, ja tämän hienon EU.n vapaanliikkuvuuden pykälän (ei muuten koske käytettyjä autoja, jne) mukaan...
= Työvoima Suomeen hankitaan EU:n "halpismaista", mutta Suomalainen Ei saa ostaa noista maista tavaraa halvemmalla. - KANSALAINEN
JO ON P..RKELE KUN VALTION YRITYKSET kokoomus koittaa ajaa alas. MIKÄ
SE POLITIIKKA ON, KUN = POSTI, VR, KAIVOSTOIMINTA YMS. Koitetaan tai on
jo myyty ulkopuolisille, ja sitten pörssiin. Eikö valtion yrityksien ole tarkoitus taata
työtä tavalliselle KANSALLE, (alle 4000e) palkkaisille, vaikka olis pieni POMO
niin kyllä se on vielä trenki ja työläinen. KANSAHAN ON KAIKKI VALTION YRITYKSET aikanaan VERORAHOILLA PYSTYYN LAITTANUT., ETTÄ ÄLKÄÄ
ALLE TON EDELLÄ MAINITUN PALKAN, ( 4000e) MENKÖ ÄÄNESTÄMÄÄN KO-
KOOMUSLAISTA TAI EDES KESKUSTAA. KUN KYLLÄ SE ON NIIN ETTÄ NE
VALTION LAITOKSET TAKASIN VALTIOLLE JA NE PALKAT JOHTAJASTA AL-
KAEN VOI MÄÄRÄTÄ MITÄ NE ON. Eli valtion pitkä ja kapea leipä on parempi
kun tää nykyinen toiminta malli, on töitä kansalle ja ei valtion yrityksen tarvi tehdä
voittoa hirveesti, vaan vain sen verran että kulut ja investoinnit saa maksuun ja
ehkä vähän valtion kassaan, MUTTA EI OSAKKEEN OMISTAJILLE!.
ELI KAIKKI VALTION FIRMAT POIS PÖRSSISTÄ JA HETI.- Sakris Kukkelman
Kansalainen, ryhdy bolsevikiksi !!. Kommunismi kunniaan ja kansalaiset kolhooseihin töihin leipäpalkalla.
- Veeärrää
VR johtaja Mikael Aro tienaa vain jotain 600 000- 700 000 euroa vuodessa. Yritys ja yritysken työnteon taso on suomen surkein, mutta johto porskuttaa. Mutta ei siinä mitään VR kyydissä pääsee yli topparienkin samalla lipun hinnalla rautatieasemalla. ilmaiskyydilla pasilasta rautatieasemalle pääsee jos osaa valita oikean vaunun pasilan ratapihalta. Jyväskylässä junat tulee nelikaistaisella rantaväylällä vastaan kaukana raiteista. Jokelassa saa "ilmaisen vuoristorata kyydin" sillalla vauhditettuna. Kyllähän tälläinen ammattitaitoinen VR tarvitsee kovapalkkaisia johtajia, ainakin minusta, onneksi käytän harvoin Vr:ää, mutta toivon kumminkin ettei tule moottoritiellä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965