Kertokaapa, missä opetetaan laulua sillee yksityisesti, että siellä on vain laulunpettaja ja itse oppilas?? Onko mitään muita paikkoja kuin musiikkiopisto?? Olisin erittäin kiinnostunut! ja kiitollinen kaikille jotka auttavat ! (:
Laulunopetusta?
7
1058
Vastaukset
- Opistosta
Musiikkiopistoon vaan, tai kyselet sieltä muilta opettajilta, jos opettaa opiston ulkopuolella yksityisesti. Itse aijon hakea tämän kevään lauluopintoihin, koska kamu suositteli.
- pianisti1
Tmi VIMUKE, todella pätävä ja hyvä opettaja siellä, itse olen pianotunneilla käynyt.
- Jääkide2
Roope Pelohan on ihan huippu, positiivinen tyyppi!
- vimuke, pelo..
Mutta kalliita verrattuna musaopistoon... Ottaako ne jotain 40-80e tunnilta jopa. Musiikkiopiston kausimaksu kevät-syksy on noin 200e ja 2h viikossa.
- Utelias.n
Up!
- Anonyymi
Up!
- Anonyymi
Nyt tölli perhe riittää WC muille laulaminen Nivala Kärsämäki.
Muutkin olenat, mäyrät laulakaa omaan WC peliin minä en halua kiinteistö bisneksen puhuva Peliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276