Millaisia ovat puolisona? Olen tapaillut yhtä ja kiinnostaisi tietää. Mies kertaalleen eronnut, mutta luulen hänen olevan tosissaan.
Algerialainen mies
24
3908
Vastaukset
- Valtameri kyyneleitä
Jokainen on yksilö.
Mulla on vain huonoja kokemuksia tuttavapiirissä.
Kaikilla suomineidoilla oli algemiehet.
Yksi on yhä naimisissa, mutta vaimo vaikuttaa ahdistuneelta. Mies on jyrkkä eikä vaikuta yhtään kivalta. Lapsensakin pelkäävät häntä.
Toinen alge pieksi vaimoaan ja lapsia vuosiakausia, lopulta vaimo pakeni.
Kolmas mies oli pikkutarkka ilkimys, ja nyt sekin vaimo on eronnut. Pahoja ongelmia heillä kuulemma oli, mutta en sen enempää tiedä,.
Kenties löytösi on helmi, mutta itse olisin tosi varovainen.
Koen, että algerialaiset miehet ovat kaikkein julmimpia miehistä, jos nyt yleistää voi. Oikeasti ei voi yleistää, mutta kyllähän meillä kaikilla ajatuksiin tulee jotakin, kun puhutaan vaikka tietynmaalaisisista henkilöistä.
Haluan olla ennakkoluuloton, mutta varoituksen sana on paikallaan. - Fatimah
Kerro nimi ketä algerialaista olet tapaillut ja missä ! Monella on jo puolisona algeriano. Pettää vaimoaan ja sinä kuvittelet sen olevan tosissaan höh!
- Valtameri kyyneleitä
Varmasti hulttioitakin riittää.
Nämä miehet, joista äsken kerroin, eivät olleet pettureita, vaan hyvin uskonnollisia...mutta valitettavasti julmureita :(
Pitkä kivinen tie on edessä, oli petturi tai julmuri...
silti uskon, että ehkä jossain on myös hyvä algerialainen mies, mutta heitä taitaa olla todella vaikea löytää...- Kasbah
En kerro nimeä, mutta Pääkaupungista. Pelkkää hyvää vielä sanottavana, koska on ystävällinen, komea ja vaikuttaa rakastuneelta minuun. Ollut tosin naimisissa ja perhettäkin tullut. Mutta eroavathan suomalaisetkin... Uskonnollisuus hiukan hirvittää, vaikka omien sanojen mukaan ei uskonto näkyisi arjessa. Menen viikon kerrallaan.
- eksä
Kasbah kirjoitti:
En kerro nimeä, mutta Pääkaupungista. Pelkkää hyvää vielä sanottavana, koska on ystävällinen, komea ja vaikuttaa rakastuneelta minuun. Ollut tosin naimisissa ja perhettäkin tullut. Mutta eroavathan suomalaisetkin... Uskonnollisuus hiukan hirvittää, vaikka omien sanojen mukaan ei uskonto näkyisi arjessa. Menen viikon kerrallaan.
Rakasta, kärsi ja unhoita. Kusettajia kaikki!
- jokuvaan...
Kasbah kirjoitti:
Etunimi alkaa A:lla ?
- on naimisissa
Kasbah kirjoitti:
Y.G.
- Anonyymi
Älkää koskaan menkö avioon , Algerialaisen kanssa , liian suuri kulttuuri ero. Heidät on opetettu jo lapsena , nainen tottelee miestään ja moni heistä on narsisteja . Vaikka voivat olla todella ihania suhteen alussa niin ihan varmasti suhde muuttuu ajan kanssa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää koskaan menkö avioon , Algerialaisen kanssa , liian suuri kulttuuri ero. Heidät on opetettu jo lapsena , nainen tottelee miestään ja moni heistä on narsisteja . Vaikka voivat olla todella ihania suhteen alussa niin ihan varmasti suhde muuttuu ajan kanssa .
Tuo koskee kaikkia muslimeja.
Koraani kertoo miten naista tulee kohdella - Anonyymi
Kasbah kirjoitti:
itsellä 8v.ollut algerialainen mies ovat kyllä täysin epäloutettavia ,jotkut pettää toiset rahan perässä sekä oleskelulupien ym.ei ikinä enää muslimia kun tästä eroon pääsen on ollut todella kylmä suhde ei osoita rakkautta ollenkaan roikkuu puhelimessa päivät pitkät jopa työssään kullttuurissa naiset ei ole minkään arvoisia jos suosituksia voin antaa ei kannata ottaa muslimi miehiä ikinä opin tän itsekkin kantapään kautta kylläkin tyhmä kun olin minun häälahjani häneltä oli muiden naisten etsiminen kaikista chateistä varmaan koko maailman chateistä löysin hänen hakemassa hääpäivänä muitakin naisia elämäni pahin moka tiedä muitakin samanlaisia näille pyrkyreille ei pitäisi mitään lupia antaa sitä vain metsästävät ja kansalaisuutta jotta pääsevät mielin määrin eri paikkoihin ,ÄLKÄÄ OTTAKO MUSLIMI MIEHIÄ EI IKINÄ MUUTEN ELÄMÄNNE ON PILOILLA!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törmäsin tällaiseen algerialaiseen ravintolassa. Oli kova poika ottamaan kuppia, vaikka eiks näiden uskonto suhtaudu ryyppäämiseen kielteisesti. Jokin tässä mielessä kiehtoo...toisaalta pelottaa. Nyt tapaillaan mutta mutta...
- mieti kax kertaa
ja ole varovainen.Kenest ä hän on eronnut.suomi-vai algeerivaimostaan? Usein arabit menevät naimisiin serkkujensa kanssa.Miksi hän on eronnut? Puhuuko pahaa entisestään,esim että nainen on hullu?Sainiko mitä kenties hän itse teki väärin avioliitossaan? Millä hän elää täällä,käykö töissä? Itse tapailin erästä algerialaista ja seoli vikatikki se,tosin alku oli mitä ihanin...Moni kakku päältä kaunis.Kannattaa siis tutusta kunnolla ja edetä varovasti.Jos mies yrittää painostaa etenemään nopeasti suhteessa,niin peräänny vielä kun voit....Olethan varovainen.
- apua 123
ketää olet tapaillut saanko kysyä??? koska olen tavannut miehen algerialainen ja kuvauksesi sopisi häneen??? laita minulle vaikka hänen sukunimen kolme viimeistä kirjainta
- China Dragon
Luulo ei ole tiedon väärtti, noin sanoo suomalainen kansanviisaus!
- Kaksikko?
Kyllä haukkuu ex vaimoa. Pää ei ole sillä kunnossa, miehen mukaan. En sitten tiedä... Nyt on tullut muutama juttu, minkä takia jarruttelen yhteenmuuttoa...
- uteliaskiira
Kaksikko? kirjoitti:
Kyllä haukkuu ex vaimoa. Pää ei ole sillä kunnossa, miehen mukaan. En sitten tiedä... Nyt on tullut muutama juttu, minkä takia jarruttelen yhteenmuuttoa...
mistä päin suomea olette???? itse olen naimisissa algerialaisen kanssa
- öflgkja'kgva'
tuo kokemus uskonnollisesta julmurista löytyy ihan minultakin. Eipä tainnut/taida edelleenkään poikakaparan pää olla kunnossa. Teki vainoharhoillaan jo melkein minutkin hulluksi.
Nimi alkoi a:lla ja Helsingistä on.
Voi toki olla jo parantunutkin päästään, jos muistaa syödä lääkkeensä:)- UTELIASSSSSSS
oliko ali B KERRO REHELLISESTI???? JA ONKO NÄKYNYT VIELÄ HESASSA
- Avulias setä
Muistetaan se avioehto ja ei nimiä koskaan vekseleihin.
- minä vaan
haluaisin tietää mistä olet? olen itse naimisissa algerialaisen miehen kanssa ja meillä lapsi lapsen syntymän jälkeen hän aina ulkona epäilen että pettää
- sina1
Ei välttämättä petä vaan haluaa hengailla kavereiden kanssa ja istua tuntitolkulla kahvilassa?näin se yleensä menee heillä on tapana se kun aamulla heräävät niin samantien kahvilaan pelaamaan ja istumaan kavereiden kanssa niin myös tekevät vanhemmat miehet.Usein myös käy täällä suomessa niin että,he vain pettävät vaimojaan ja luulevat kaiken olevan hyvin kun on yhteinen lapsi,sinun täytyy ottaa asiat esiin ja sanoa suoraan missä mennään.Itse olen Algerialaisen miehen kanssa naimisissa mut meil ei ole näitä ongelmia ollut 13v ainekaan vielä?
- pitää katsoa peiliin
sina1 kirjoitti:
Ei välttämättä petä vaan haluaa hengailla kavereiden kanssa ja istua tuntitolkulla kahvilassa?näin se yleensä menee heillä on tapana se kun aamulla heräävät niin samantien kahvilaan pelaamaan ja istumaan kavereiden kanssa niin myös tekevät vanhemmat miehet.Usein myös käy täällä suomessa niin että,he vain pettävät vaimojaan ja luulevat kaiken olevan hyvin kun on yhteinen lapsi,sinun täytyy ottaa asiat esiin ja sanoa suoraan missä mennään.Itse olen Algerialaisen miehen kanssa naimisissa mut meil ei ole näitä ongelmia ollut 13v ainekaan vielä?
minä naimisissa algerialaisen miehen kanssa ja parempaa miestä saa etsiä. ei juo ei polta ei käy paarissa ja kaikessa arjaessa mukana mutta onhan kaikilla omat karikkonsa elämässä. me riidellään huudetaan niinkuin muutkin perheet mutta yhteen tullaan ja sovitaan ja halataan. niinkuin varmasti suomalaisessakin perheessä.
- Anonyymi
Tee geriatrinen testi.
- Anonyymi
Ei hyväö päivää näitä naisia! Ihanko tosissaan mies on?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007