onko ideoita millä sais siistin pinnan koneeseen
tää harmaa on aika tylsä...
UUS VÄRI PINTAAN ?
4
520
Vastaukset
- minä
Minä tein näin:
Laitoin rälläkkään teräsharjalaikan ja päästelin kopan sivut ensin mattamustiksi. kun maalikuivui rälläkällä silleen kevyesti sieltä täältä ettei lähtenyt kaikki maali vaan tuli silleen hienosti 2värinen. Lopuksi lakkaa päälle kolmekerrosta. Ei oo pojilla samanlaista mutta eihän tuota kyllä voi kelleen myyäkkään. Tuo etulevykin onnistui samalla systeemillä tosin lentävää ei saa painaa kovin riskisti. Romppuasema on musta ja vielä rälläköimättä. Rikkoo hienon linjan pahasti. - kokeilija
että ostaa porakoneeseen tai rälläkkään hiomapaperipintaisen hiomalaikan ja lisäksi vielä kiillotuslaikan.Niillä ajaa pinnasta maalin pois ja kiiltäväks ja sitten vaan autolakkaa päälle. Tulee sellainen metallinhohtoinen jos osaa tehdä oikein.
- masa
no menin sit maalaamaan ton kotelon spreillä . ihan ok mut laatu ei ihan kelpa mulle. eli halvala saa huonoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236