Olen käynyt puolen kymmentä kertaa ryhmämatkalla Sortavalassa.
Nyt lähdemme omalla autolla toukokuun lopulla. Mistä kautta voimme varata hotellin parhaiten (esim. Piippu tai Kaunis) ?
Mistä voi varata retken Valamoon ?
Jos käy esim pari kolmekymmentä kilometriä maaseudulla , pitääkö viisumihakemuksessa mainita muut paikkakunnat kuin Sortavala ?
Auttakaa Sortavalan matkan suunnittelussa
6
285
Vastaukset
- käynyt sortavalassa
Piippuun ja sortavala hotelliin voi soittaa vaikka suomeksi , etsi netistä numero.Piipusta voisi onnistua se retki. Ei tarvitse paikkakuntia.
- Yhteystiedot PP
Tässä ovat Piipun Pihan yhteystiedot. Kaikki listan neljä paikkaa kuuluvat samaan konserniin. Kuten edellä on mainittu, saat matkan Valamoon varattua tuolta myös.
http://fi.kolmas.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=305:2012-05-18-21-36-48&catid=7:2009-08-21-07-01-14
- oho3
Sortavalassa ja muuallakinnäillä alueilla hotellihuone maksaa enemmän kuin
vastaava esim. Tallinnassa. "Suomi-poika" kyllä maksaa.- PekkoOriginal
"hotellihuone maksaa enemmän kuin
vastaava esim. Tallinnassa. "Suomi-poika" kyllä maksaa. "
Tyhjätaskuille sopii Tallinna, varakkaammat matkailevat Karjalassa.
Riemukasta Pääsiäistä ! - Drevljanka
PekkoOriginal kirjoitti:
"hotellihuone maksaa enemmän kuin
vastaava esim. Tallinnassa. "Suomi-poika" kyllä maksaa. "
Tyhjätaskuille sopii Tallinna, varakkaammat matkailevat Karjalassa.
Riemukasta Pääsiäistä !Toukokuun lopulla hotelleissa vielä tilaa ja huoneen voi napata huoletta vasta paikan päältä. Tulee kenties halvemmaksikin. Hotellit avittavat Valamoonkin. Tosin lipun voi ostaa suoraan satamasta Valamon paatista. Harvoin ne täynnä ovat.
- kumman lista
Viisumihakemukseen voi merkitä esim vain Sortavala, jossa on majoittuminen. Siitä sitten käynti Läskelässä tai Lahdenpohjassa tai Valamossa, ei näitä tarvitse luetella siihen hakemukseen. Migraatiokorttiin merkintä myös Sortavala. Jos joskus käynti Petroskoissa, silloin merkitään Petroskoi, ei muita mahdollisia paikkoja joihin pistäytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929