HAH,HAH,HAH,HAH,HAH,HAA
MINÄ,ME,JOKERIT,RANTAPALLO!!!!!!!!!!!!!!!!
7
338
Vastaukset
- sibbojääclub 2016
sipoon jääsulaklubi nousee vielä rannalle
karhusaar bollklubben ohi
lomille lomps!!!
trevlig RESA !!!! - kepuser1
Kyl luku vaa o hian seor :D
- Oi muistatko vielä..
Virsi #48 (sävel: "Quantanamera")
Mä kysyn missä on Rauma?
Mä kysyn missä on Rauma?
Missä on Raumaaa...
Mä kysyn missä on Raumaa?
Missä Rauma?
Mä kysyn missä on Rauma...
(tms janarikylät)- Töölön Vesa
Ahdistaako...ahdistaako...kuuntelen...? Että noin kovasti ottaa hermoihin. Paha paha. Mutta hei uutta matoa koukkuun ja Harkimon rahoja liikkeelle. Todennäköisyys Jokereiden mestaruuteen kasvaa joka vuosi. Edellisestä on jo niin kauan että pakkohan sen mestaruuden on jo tilastojenkin valossa osua Töölön Vesan kohdalle. toivokaa parasta ja sitä että Harkomolla edelleen riittää rahaa!!
- ti.se
hyvä LUKKO
- NIMIMERKKI123
hyvä JOKERIT
- 3+3
NIMIMERKKI123 kirjoitti:
hyvä JOKERIT
narrit pelas just niin hyvin kun pystyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134