Auton vuokraus Intiasta

Toyota Innova

Olisimme vuokraamassa autoa Intiassa ja lähinnä sopivimmalta meidän käyttöömme tuntuisi olevan Toyota Innova tila-auto. Kokemuksia ja hintatietoja auton vuokraamisesta kyselisin.
Olemme yrittäneet katsella erilaisilta sivustoilta vuokrattavia autoja, mutta selkeitä hintatietoja näyttää olevn aika vaikeaa löytää.

7

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 + 20

Enpä sano muuta kuin että vuokratkaa kuskin kanssa. Ei tarvitse stressata kahelissa liikenteessä ja taitaa olla halvempikin kuin itse ajaessa.

• Toyota Innova

Kuljettaja kyllä löytyy, joten autoa ollaan vuokraamassa. Olen kyllä itsekin ajanut Intian liikenteessä jonkun verran, mutta en omalla taikka vuokratulla autolla.

• Ei niin kahelia

Ei se liikenne nyt niin kahelia ole, kun siihen hieman totuttelee. Liikenne sujuu ihmeen hyvin ja jonkinlaiset säännötkin on, äänimerkkiä pitää käyttää aika runsaasti. Edellä ajava väistää ja pitää muistaa, ettei jätä itseään bussien vasemmalle puolelle.

• Liikenne vaan sujuu
        Ei niin kahelia kirjoitti:

Ei se liikenne nyt niin kahelia ole, kun siihen hieman totuttelee. Liikenne sujuu ihmeen hyvin ja jonkinlaiset säännötkin on, äänimerkkiä pitää käyttää aika runsaasti. Edellä ajava väistää ja pitää muistaa, ettei jätä itseään bussien vasemmalle puolelle.

Ihmeen hyvin se liikenne sujuu, se vaan "soljuu" kuin laittaisit lastun virtaavaan veteen muiden uiskentelevien kanssa virtaamaan. Moottoripyörällä olen ajanut Intiassa monena talvena. https://www.youtube.com/watch?v=iEIk3RpV6RA

• Tuollainen nyt löyty
    • Troopheri

Missä päin Intiaa olitte ajatellut autoa vuokrata? tuolta me vuokrattiiin http://www.carrentaldelhi.com/India/

• Toyota Innova

Tarkoitus on lentää Mumbaihin ja jatkaa sieltä autolla kohteeseemme. Toinen vaihtoehto on, että lentäisimme Delhiin ja sieltä sitten sisäisellä lennolla Puneen ja vuokraisimme auton sieltä jatkaen kohteeseemme. Eli Maharashtran alueilla olisi tarkoitus liikkua, tosin laaja alue on sekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5254
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4408
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2561
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1938
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe