Onko tietoa kameroiden vikaherkkyydestä? Esimerkiksi Nikon ja Canon toimintavarmuus ja korjaustilastot? Kuulin Nikonin varaosa ongelmista ja korjaus vaikeuksista. Onko kokemuksia?
Kameroiden kestävyys?
3
156
Vastaukset
Nikonia olen käyttänyt sitten D70 rungon, siinä on ollut D200, D90, D300s ja nyt D800 eikä ole koskaan ollut ongelmia. Entiseni olen jatkanut suvussa alenevaan polveen ja edelleen toimivat.
Varaosia en ole tarvinnut koska vikoja ei ole ollut joten siitä en osaa sanoa sen kummempaa.- Qwerty12345321
Täällä D50, D200, D300s ja D700 eikä yhden yhtä vikaa koskaan.
Mikä tämä juttu varaosaongelmista nyt on olevinaan, en ole koskaan kuullut moisesta? - Canonisti minäkin
Venäläinen sivusto, jota pidetään aiheen referenssinä:
http://www.olegkikin.com/shutterlife/
Se tilastoi sulkimen kestävyyttä, mikä usein on se ensimmäiseksi loppuun kuluva komponentti.
Molemmilla isoilla merkeillä, Canonilla ja Nikonilla, on ammattilaisia varten toimivat pikahuollot ja sijaiskamerat. Me muut saamme tyytyä sitten vähän verkkaisempaan palveluun.
Itse en ole huolkattanut mitään Canonin kautta, kun ei ole ollut mitään isompia ongelmia takuu aikana. Silloin kun on ongelmia, olen käyttänyt Mustonen & Lainetta Töölössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214