Kesä on PERUTTU

Kesää ei tule. Suomessa on n. 150 välein ollut ns.katovuosia jolloin lumi ei keväällä sula
ja uusi lumi sataa maahan jo heinä-elokuussa. Viimeksi näin kävi 1863-65 jolloin
lumi lähti vasta toukokuussa ja uusi satoi maahan heinäkuussa. Sadot menetettiin
ja satoja tuhansia kuoli nälkään.
Tänä vuonna KESÄ ON SIIS PERUTTU

9

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • `sfhfhjuk

miten tuo liittyy ahdistukseen?

• Pidetään toi

Niin. Ilmeisesti se ahdistaa scabbia tai hän toivoo sen ahdistavan jotakuta muuta.

Minusta tuo oli aika kiinnostava ajatus ennemmin kuin ahdistava. Vois tehdä tosi hyvää tälle nykyajan pinnallisuudelle käydä välillä ihan oikeasti pohjalla.

• zfdsgdshfd

Uudet energiat vaikuttavat maapallolla, historiasta ei voi hakea tukea tuleville muutoksille. Energiat huuhtelevat jo ihmisiä, maapallo kehityy samalla tavalla.
      Uusi aika on tulossa.

• jörönjälki

Jos ittellä nyppiikin heikosti, ei silti ole hyvä idea latistaa toisten kesän toivetta. Sehän tulee taas että paukahtaa. Ja mikä parasta, kesää on vielä jälellä.

• Ahdistunut mies

Toivottavasti kesä on peruttu ja tulee jääkausi sekä maailmanloppu tai joku muu paha luonnonkatastrofi jossa kuolee suurin osa maapallon väestöstä. Oma elämä on ollut paskaa jo vuosia joten ei haittaisi ollenkaan. En jaksa välittää.

• rtgfbtrgfb

Toivon mukaan. Itse aion ainakin vittuilla sydämen kyllyydestä jotka on minulle vittuillut siitä etten pidä helteistä. Pidän kesästä ja valosta mutta kun koko ajan on niin pirun kuuma!

• jhvliuhöoijpoäj
    • yh-mama

juu ei haittaa lumet kun muuten kesällä hiki vaan pukkaisi.ruokaa saa tuoda meille ulkomailta kesärenkaat lipsuen.kannatetaan ; )HYVÄÄ KEVÄTTÄ!

• Pidetään toi

Ruokahan tuodaan meille nytkin ulkomailta. Emme ole enää kovinkaan omavaraisia kun maatalous on ajettu alas. Sää ei useinkaan rajoitu jonkun maan rajojen sisäpuolelle, joten sama ongelma olisi muuallakin. Kun ilmasto muuttuu myös muualla, viljelyskasvitkin vaihtuvat ja tähän sopeutumiseen menee jonkin aikaa.

Eikä silloin renkaatkaan pyöri. Tästä voisi seurata kunnon romahdus. Talouden perusteet saattaisivat mennä täysin uusiksi. Samoin ihmisten arvot.
        Pidemmän päälle saattaisi olla hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe