Hei,
olisiko kellään tetoa mistä voisi ostaa isokokoisia nahkahameita kun joka paikassa niiden koot loppuvat tuohon kokoon 44. Ei tarvitsisi paljon isompi olla kun jotain 46 - 48 kokoa.
Olisiko mahdollisesti jollain tarvetta saada vanha hame myytyä.
Kiitoksia tiedoista jo etukäteen:)
Isokokoinen nahkahame
5
687
Vastaukset
- housuhame
Isokokoinen nahkahame .
Käytän itse 54 kokoa nahkahametta, olen tilannut sen saksasta.
Kirjoita googleen "plus size leather skirt" tai leder röcke.
Tänä päivänä voi tilata luotetavasti ulkoa vaatteita. Kokeilehan
onneasi. Myös hinnat ovat kohtuullisia. Minun nilkkapituinen
hame maksoi noin 200€ postikuluineen, ja olen nahkahameeseeni
oikein tyytyväinen. Toivotan onnea hakuun.Kiitoksia ja todella ihanaa kun on saanut apua ongelmaan. Totuushan on kun saa apua itse osaa sitä toisellekin antaa :)
- Elena:_:_:
Asoksella ainakin on Curve-mallistossa ollut tekonahkaisia ja vissiin aitonahkaisiakin
Kiitoksia nyt tuli hieno mekko tilattua vaikka piti nahkahame hankkia. No sen aika tulee myöhemmin ja olihan tuo mekkokin nahkaa. Kiitoksia hyvästä vinkistä :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224