Voikohan onnistua? Miten luottaa yhtäkkiä toiseen? Meillä kaksi vuotta ihmeellistä säätöä takana. Nyt vihdoin myönnän tunteeni. Kellään kokemusta?
seksisuhteesta suhde
5
318
Vastaukset
- Varattu mies
Olet sä naivi.
- ap nainen
Kyllä täällä olen ihan realistinen ja jalat maassa. Minä tässä olen ollut se joka jarrutelee suhteen etenemistä. Kyse ei ole mistään "nyt taas naista huijataan" jutusta.
- Kai sulla jotkut
ap nainen kirjoitti:
Kyllä täällä olen ihan realistinen ja jalat maassa. Minä tässä olen ollut se joka jarrutelee suhteen etenemistä. Kyse ei ole mistään "nyt taas naista huijataan" jutusta.
epäilykset tuosta jutusta on, jos jarruttelet. Luota vaistoosi. Jos vaisto käskee vetää käsijarrun päälle, niin etköhän tiedä, mitä tehdä. Niin minä tein.
- 14+9
Et kyselis täällä, jos sulla olisi tunne, että onnistuis. Silloin antaisit vain mennä...
- ap nainen
Totta. Olen samoilla linjoilla. Jos olisin halunnut enemmän oisin antanut jo mennä. Ja lujaa. Se miksi epäilen on ihan liian pitkä juttu selittää. Monen asian summa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010