hei,
estin facebookissa erään henkilön, joka mielestäni kommentoi asiattomasti päivityksiäni. en ymmärtänyt esto-toiminnon valtaa, että se ei aseta henkilöä vain hetkellisesti pannaan, vaan se poistaa kaverilistalta enkä voi löytää häntä enää fb:stä haku-toiminnolla ja sama juttu toisinpäin; hän ei näe minua myöskään fb:ssä. noh, kyseessä on sukulainen ja vähäisen kaverimääränsä takia huomasi, että olin estänyt hänet, joten hän muuta kautta pyysi, että voisiko nähdä päivitykseni edelleen...
ajattelin, että laitan tiukemmat rajoitukset, mitä hän saa nähdä, ja lisään takaisin kaveriksi. poistin eston rataskuvan alta yksityisasetuksista, jolloin minun pitäisi taas olla mahdollista löytää hänet fb:stä ja laittaa uusi kaveripyyntö, mutta enpä löydäkkään häntä enää. en usko, että kyseinen henkilö teknisillä taidoillaan osaisi estää minua, joten en tiedä, mistä kiikastaa. esto on poistettu jo useampi päivä sitten. joten apua / löytyykö muita vastaavanlaisen pulman kanssa?
facebookin esto-toiminto
7
7369
Vastaukset
Kyseessä saattaa olla se että, hänen asetukset on niin ettei julkinen haku näy.
Laita uusi kaveripyyntö ja laita hänelle rajoitetut asetukset. Minulla on joillakin niin ettei näy mun kaikki kuvat tai kaverit.- maaria12345
osaisiko kukaan vastata siihen, että pystyykö facebookissa estämään henkilön, joka on jo estänyt minut.
ongelmana on nimittäin se, että eräs ex-kaverini lähettelee aina silloin tällöin vituiluviestejä facen kautta, mutta pistää ilmeisesti aina heti sen jälkeen eston päälle, etten voi vastata takaisin, enkä edes näe häntä. yritin nyt itse estää häntä, mutta facebookin estotyökalu ei löydä häntä ollenkaan nimen eikä sähköpostiosoitteen perusteella. tai en tiedä sitten, että onkohan hän nyt sitten poistanut profiilinsa, vai toimiiko estotyökalu vain siten, että kahdesta henkilöstä vain toinen voi asettaa heidän välilleen eston, jonka hän voi sitten milloin tahansa purkaa häiriköidäkseen aina silloin kun huvittaa. jos asia on näin, niin ainakin omasta mielestäni tässä on selvä puute.- Anneli5143
Olen laittanut myös eston niille samoille entisille kavereille, jotka on laittaneet eston. Jos aikovat pyytää uudelleen kavereiksi, niin ei onnistukaan. Periaatteessa ollaan sitten erikseen kun on kerran alettukin. Samoin puhelinnumerokin on poistettu, ei tarvitse olla yhteydessä senkään kautta. ( ainahan voi tehdä itselleen uuden facebookprofiilin)
- Helyckito
Heippa!
Kuka osaa sanoa, jos piostää eston päälle, niin häviääkö samalla myös kaikki estetym kommentit ja tykkäykset? :) Kiitos.- Anonyymi
Hyvä kysymys tietääkö kukaan?
- Anonyymi
miksi tulee minulle mustia ihmisiä vaikka poistan niitä
- Anonyymi
miksi tulee mustia vaikka poistan niitä koko ajan en tykkää yhtään niistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995