Terve,
Onkohan foorumilaisilla tietoa tyyppivioista sun muista? Katselmuksessa kyseinen menopeli..
1,25 82 hv Ghia vm.2010
4
492
Vastaukset
- hapelo1
Jep!
Oli 2010 1,25 82 hv Titanium...Ensinnäkin jos on enemmän kuskattavia ja kamaa moottori on liian pieni varsinkin kun ilmastointi päällä,ainakin maantieajossa.
Noita vikoja mitkä kyllä meni takuuseen oli bensapumppu,bensatankin luukku,Bluetooth sekosi ja ilmastoinnin mekaniikka narisi.
Muuten oiva peli ja taisi olla vaan huonoa tuuria mulla.No en pelästynyt ja vaihdoin uudempaan Fiestaan,Sport Silver 2012. - ,maliman pars ato fo
HILJAAAAAA!!!! FORDISSA EI OLE VIKOJA. MALIMAN PARS ATO KYSESSÄ!!!!! taas joku toipotta loota paskuski on jahamassa paszzkzaa
- hapelo1
Tarviin Juoppo-Suomi-Juopposanakirjan että saan selvää edellistä...
- Pökötisti
Mulla 2011 Fiesta ajettu 44 joista 4 tonnia olen ite pöyörittänyt.
Vaihdoin juuri kesätassut alle jotka ensiasennusrenkaat Hankoon tai jottain ja alkoi tosi kova kumina - Nokian kitkoilla oli hiljaisempi.
Olen ihan tyytyväinen - parempaa ei rahat riittänyt - se olisi ollut 125 heppanen Fiesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391