osaako kukaan sanoa, että mistä pystyisi saada "kari kimmel i got you" ja "kari kimmel watching over you" kitara nuotit? Onko muuten edes kukaan kuullut tästä artistista?
auttakaa ny joku
2
109
Vastaukset
- ?????????????????
mikä artisti tää ny o????
- järki käteen
mun on vähän vaikea sanoa, kun tästä artistista ei löydy mitään tietoa suomeksi tai mistään suomalaisesta sivustosta ja mun paikkakunnan musiikki kirjastosta ei löydy mitään ja ei kyllä mistään tampereeltakaan tai edes helsingistä että ihan pimee artisti mulle, mutta sen nää kaks kappaletta, joista mä oon kiinostunut, niin ei löydy mistään muualta kuin ITunesta ja youtubesta. Mutta olis kiva jos joku tietäis jotain tästä artistista, koska mä en ole oikeen löytänyt paljoo mitään tietoa. Jos yhtään auttaa asiaa, niin tää artisti on säveltänyt/laulanut "the walking dead" sarjan yhen biisin nimeltään "black" ja nää kaks kipaletta, joista olen kiinnostunut ovat myös "space dogs" elokuvassa (on muuten mun mielestäni ok leffa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594