Minne Egyptissä?

Ansku78

Suunnittelemme siskoni kanssa matkaa Egyptiin. Minne kannattaa suunnata? Luxorissa aijomme käydä, mutta kannattaako siellä kuitenkaan viettää koko lomaa?...

7

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tintti

Luxor on täynnä historiaa ja sieltä pääsee junalla vaikka Kairoon katsomaan pyramideja. Toisaalta ranta- ja yöelämää siellä ei ole...

• Luxor

Miten niin ei ole yöelämää ???
        Useita yökerhoja auki aamuun saakka.
        Musa soi, porukka tanssii ja viinaa saa
        ostaa.

• Tintti
        Luxor kirjoitti:

Miten niin ei ole yöelämää ???
        Useita yökerhoja auki aamuun saakka.
        Musa soi, porukka tanssii ja viinaa saa
        ostaa.

Enpä itse törmännyt kahdessa viikossa kun kahteen diskoon joissa oli mun ja kaverini lisäksi pari muuta ihmistä. Hotelleilla oli kyllä night clubit mutta meno ja väki joka siellä notkui ei oikein iskenyt mulle. Kun kerran tiedät niin laita nimiä näkyviin...

• siellä käynyt

Luxorissa menisi helposti viikkoakin pidempi aika, jos liikkuu pyöräillen tai muuten itsenäisesti Länsirannalla, jossa on satoja kohteita.

Ja on yöelämää! Ja aitoa egyptiläistä menoa toisin kuin rantalomakohteiden muovikylissä.

Nih!

• Saku

Suosittelen lämpimästi Niilin risteilyä, varsinkin Aurinkomatkojen järjestämänä. Samalla kerralla näet useita nähtävyyksiä, joita Egyptissä kyllä riittää. Jos risteily ei kiinnosta niin sitten ehdottomasti Luxor. Rantakohteita en suosittele.

• egyptinkävijä

Käyvät vain typerimmissä turistirysissä, jättävät liikaa parhaimpia paikkoja väliin kuten valmisretkilläkin. Monesti laivojen varustetasokaan ei ole kovin kummoinen. Välttäkää ehdottomasti!

• Ansku78

Nähtävyydet ovat tietenkin pääasia, mutta myös rantaelämää kaivataan. Olen lähdössä siskoni kanssa, en tiedä onko fiksua lähteä yöelämään kaksistaan...? Mikä näistä "turistirysistä" on paras vaihtoehto? Mitä matkatoimistoa suosittelette ja mitä muita retkiä kannattaa tehdä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7412
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3625
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43