sekamuotoinen astma

tanjaibiza

onko kellaan muulla,etta ei saa vedettya henkea taysilla sisaan vaan taytyy ikaankuin haukotellen vetaa henkea sisaan,etta se onnistuu! myos minulla on paljon kuivia,pienia royhtailyja koko ajan. ei kumminkaan narastysta ja minulla epailtiin refluksia,mutta laakitysta en tarvinnut. myos kilpirauhasessa on epailty haikkaa. sekamuotoinen astma minulla on todettu,mutta ei paha,vahan vaan astmaa,mutta silti ahistaa usein,melkein koko ajan. tata on jatkunut 4kk ja minulla on koira mika tietenkin lahtee nyt pois. asun espanjassa ja laakarit sanovat taalla,etta minun ahdistus johtuu ilman kosteudesta, tuntuu,etta he eivat ota minua todesta, kaikki johtuu vaan kosteudesta. todettu on,etta olen allerginen sankypunkeille ja siitepolylle ja vahan koiralle ja silti laakarini taalla sanoi,etta ei tarvitse antaa koiraa pois taman takia. olen kokeillut nyt myos hiivatonta ruokavaliota jo melkein 2kk, mutta olen epatoivoinen, taha ahistus ei lahde pois...toivon,etta se on johtunut koirasta ja,kun se lahtee pois olonikin helpottuu...

6

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna

Oletko kokeillut esim. antihistamiinitabletteja?

• tanjaibiza

hei henna! tyhma kysymys,mutta onko allergiatabletit ja antihistamiinitabletit sama asia? minulle on maaratty erikois vahvoja allergiatabletteja tukkoiseen oloon,siitepoly,punkki allergioita varten, eli otan niita ja myos sympicorttia..

• hsjhd

mikä ihmeen sekamuotoinen astma? astma ei selitä sisäänhengitysvaikeutta. onko kurkunpäätä koskaan tutkittu (esim peilillä katottu tai tähystetty?)

• tanjaibiza

joo on katsottu kurkku ja laakari totesi,etta se on vahan artynyt vaan...mutta kavin astma testeissa ja laakarini kaytti termia,etta minulla on vahan "sekamuotoista astmaa", johon syon laakkeita nyt. olen ollut hometyopaikassa myos pari vuotta sitten ja luulen,etta siita myos johtuu kaikki tama

• rennietä tai zolttia

Kokeileppas nyt kuitenkin närästyslääkkeitä, itsellä meni täysin astman ja flunssan piikkiin ruokatorven tulehdus, sitten kun itkun kanssa nielin ruokaa, tajusin että onkin närästänyt.

• Oxyygen

Tuotakin vois katsoa: http://www.suomenhappituote.fi/

Muuan kirjakin käsittelee jotain saman suuntaista, Miika Sallinen: Otsoni- ja vetuperoksidihoidot - Tuntematonta lääketiedettä.

Lääkefirmat eivät taida näitä hyväksyä, happea ei voi patentoida ja siten rahastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe