Moi.
Olen 30 kymppinen mies. Olen lähdossä retkeilemään tähän pääkaupunkiseudun lähistolle muutamaksi yoksi. Jos saman tuntuisia ideoita, niin pistä viestiä.
trangia, riippumatto, notski, hyvää reissuruokaa, .
Juissi
retki
6
179
Vastaukset
- yhteinen makuupussi?
Minä olen hieman vanhempi, melkein neljäkymppinen mies ja myös vähemmistön edustaja. Laitoin nimeni addressiin, olisi upeaa jos avioliittolaki pian koskisi meidänlaisia ihmisiä.
Kevät nostaa kyllä kiihkon kupeisiin ja olisikin ihanaa purkaa sitä luonnossa retkeillen.
Lähdetään luontoon viikonlopuksi tutustumaan toisiimme, nimimerkillä yhteinen makuupussi, eikö vain ?- masennusta torjumaan
sopiiko mukaan 40v vaîhdevuosien taakoittama täti hääräämään ja määräämään?pidän miehistä myös!otetaan lettupannu ja munat ja jauhot.!kevättä rintoihin!
- ihme täti olet
Mitenkäs tädille jo tuossa iässä vaihdevuodet iskee ? Normaalisti pitäis päästä vielä 10v. sen kk-kierron kanssa ?
- täti
tuleehan tässä muutenkin kuumat aallot kun kaikenlaista täältäkin lukee.olen kai varhainen vanhus.pää yleensä selviää komeassa miesseurassa,kuten arvelen teidän olevan.?vai suljettek tädit kokonaan pois hämmentämästä?pääsyvaatimuksia?
- täti
täti kirjoitti:
tuleehan tässä muutenkin kuumat aallot kun kaikenlaista täältäkin lukee.olen kai varhainen vanhus.pää yleensä selviää komeassa miesseurassa,kuten arvelen teidän olevan.?vai suljettek tädit kokonaan pois hämmentämästä?pääsyvaatimuksia?
terve miesiin!mihin tämä jäi?käynkö karsintakurssin?oliko ikä este vai hidaste?vaihdevuosiin suhtautuminen?rakastan miesiä!voitaisiin kalastaa ja paistaa plättyä?retkeillään.aloin jo pakata reppua
- juissiko
Tunge kuule se plätty, sanonko minne ?
Näyttää trollit tätä paltaa vain hallitsevan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010