Voiko hammastahna laitta pimpsaan ja sitten alkaa tyytyttää?
Hammastahnaa pimpsaan?!
1
433
Vastaukset
- jhvjhvjh
Voi, mutta se on niin tuhtia ainetta että varmasti kirvelee ja paljon.
Joissakin hammastahnoissa on sen lisäksi hankaavia aineita jotka eivät tee hyvää limakalvoille että ole sen kanssa varma ettei siellä ole mitään hankaavia aineita.
Jos välttämättä haluat sitä laittaa esimerkiksi klitorikselle (en suosittele sen tunkemista sisään), niin suosittelen että ensiksi sekoittaisit sitä esimerkiksi vesilasilliseen ja sitten sitä kokeilet vähän sivellä paikkoihin niin että itse saat tietää onko se liian tujua ainetta.
Muutoin itse hammastahna aineena on täysin turvallista (laitathan sitä suuhunkin)
Ongelmaksi voi muodostua se että kun sitä huuhtelet pois (jos olet tunkenut sitä sisään) että se pesee pois bakteereja, jolloin hyvien bakteereiden häivyttyä, pahat pääsevät voitolle ja tulee esimerkiksi hiivatulehduksia. Mutta siis itse aine on täysin turvallista kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386