Kärsin naisen liiallisesta karvan kasvusta. Olen 21v. Kulmakarvat ovat yhteen kasvaneet (joudun niitä joka päivä nyppimään kun yön aikana kasvavat takaisin) , säärissä tummaa karvaa, selässä karvaa, ylähuulessa karvaa. Ylähuulen karvoitus häiritsee eniten, meikkivoidetta ei voi käyttää normaalisti ja jos sheivaa ylähuulen karvat niin ne kasvavat tummempina takaisin. On karvaa myös muuallakin käsissä. Ja koko kroppa on täynnä karvaa. Pelkään että naamani karvat vain kasvavat, äidilläni on koko naama täynnä karvaa. Pelkään että minulle käy sama kohtalo.
Olen normaalipainoinen ja syön normaalisti. Kuukautiskierto on normaali.
Liiallinen karvan kasvu
Karvat pois
1
224
Vastaukset
- Hairless
Oletko ajatellut IPL-hoitoja jossa valoimpulsseilla pysäytetään karvojen kasvu tuhoamalla niiden juuri. Lopputulos on pysyvä. Itse hoito on kivuton ja turvallinen.
Käy katsomassa lisää www.hairless.fi tai facessa https://www.facebook.com/HairlessBeautySalon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624